in ,

Nissan представив унікальну систему повного приводу e-4ORCE, розроблену для гібридів та електромобілів

Nissan представляє до уваги європейців найсучаснішу технологію. e-4ORCE – нову унікальну систему повного приводу, спеціально розроблену для гібридних та повністю електричних авто, яка забезпечує впевнене та ефективне керування транспортним засобом за будь-яких дорожніх умов.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система є повністю електричною. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Команди розробників трансмісій Nissan поєднали свої всебічні професійні знання та зосередилися на розробці трьох основних складових: системі управління електромотором, системі повного приводу та технології керування шасі, аби створити інноваційну технологію, яка б забезпечила більшу надійність і динамічну стійкість авто в повсякденних дорожніх ситуаціях.

Плавна та динамічна їзда

Інноваційну систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі новаторської системи  e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. При цьому, у випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс, система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди. Обидві моделі характеризуються відмінною маневровістю за будь-яких дорожніх умов та дарують досвід динамічної та водночас плавної їзди.

Відмінний контроль на дорозі та інтуїтивно зрозуміле керування

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням, дозволяючи йому на повну відчути потужність електромотора та насолодитися керуванням електрокара.

Впевненість за будь-яких дорожніх умов

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена олією, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість авто на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Плавне гальмування – комфортна їзда всіх пасажирів

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

«e-4ORCE — це найновіша з багатьох передових технологій, розроблених Nissan за останні роки. Ми не можемо дочекатися, коли наші клієнти зможуть випробувати цю інноваційну систему, якою оснащені моделі Ariya e-4ORCE і новий Nissan X-Trail. Ми впевнені, що наші клієнти високо оцінять помітну різницю в керуванні авто», – ділиться Кліодна Лайонс, віцепрезидент з планування випуску продукції Nissan AMIEO.

Представлення ринку технології e-4ORCE є значним кроком на шляху компанії Nissan до переходу на електрокари та створення чистішого, безпечнішого світу, орієнтованого на соціум.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Continental розробили нову гальмівну систему для електромобілів, яка збільшить запас ходу

GM виведе Corvette в окремий бренд для випуску електромобілів: анонсовано перші дві моделі