Інженер-розробник бензин-електричного пікапа Frontier Pro Ікуо Мія заявив австралійським журналістам, що компанія Nissan може дозволити собі зробити укорочену версію моделі з кузовом типу універсал.
“Ми маємо враховувати вимоги ринку, підрахувати інвестиції. Якщо ми матимемо можливість, ми почнемо розробку позашляховика”, – пояснив представник марки.
Ікуо Міяї дав зрозуміти, що плагін-гібридна система від Nissan Frontier Pro не підійде для майбутнього пікапа Navara на основі Mitsubishi L200. Однак в Австралії нова вантажівка може з’явитися під вихідним ім’ям Frontier Pro, причому з контексту розмови випливає, що силова установка залишиться електрифікованою.
В Австралії вже продаються гібриди Hi4-T компанії Tank концерну Great Wall та позашляховики FangChengBao Leopard 5 від BYD. В обох випадках йдеться про рамні моделі з бензин-електричною силовою установкою. Позашляховик на базі Nissan Frontier Pro міг би грати в тому ж сегменті і замінити модель Terra на базі Navara. До речі, в Північній Америці в середньорозмірному рамному позашляховику Nissan теж зацікавлені.
Якщо плани філій з обох боків океанів збудуться, то розробка китайської філії Zhengzhou Nissan з інжинірингом Dongfeng стане “глобальною”. Нова платформа дозволяє Nissan випускати бензинові, дизельні та гібридні рамні автомобілі, адже Dongfeng Z9 має всі три типи силових установок. Залишилося лише додати кузов типу універсал.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Infiniti розповіли, де збиратимуть електромобілі.