Ризик загибелі мотоциклістів у результаті ДТП у 20 разів вищий, ніж водіїв автомобілів.
Саме цей факт підштовхнув Bosch до розробки Help Connect – цифрової системи виклику екстреної допомоги для моторизованого двоколісного транспорту.
Автоматична система виклику швидкої допомоги покликана значно прискорити процес надання першої невідкладної допомоги мотоциклістам під час ДТП.
«Help Connect став ще одним цифровим ангелом-охоронцем у портфоліо систем безпеки для мотоциклів від Bosch», – зазначає Харальд Крегер, член правління Bosch.
Для розпізнавання факту аварії цифрова система екстреного виклику використовує інтелектуальний алгоритм, встановлений у блоці інерційного датчика автомобіля. Використовуючи мобільний додаток, Help Connect передає інформацію про місце події і водія в сервісний центр Bosch, а звідти дані надходять до служби екстреної допомоги.
Автоматичне повідомлення може наполовину скоротити час, необхідний для прибуття екстрених служб на місце події. (Джерело: проект ЄС Harmonized eCall European Deployment, I_HeERO).
Додаток передає дані про аварію і водія в службу екстреної допомоги
Help Connect використовує інформацію, зібрану системою контролю стійкості Bosch, зокрема іннерціальним датчиком.
Сто раз на секунду цей вбудований датчик вимірює прискорення і кутову швидкість, тобто як швидко змінюється кутове положення об’єкту. Сенсор з високою точністю визначає поточний стан мотоцикла і кут нахилу.
Крім того, вбудований у датчик алгоритм автоматично визначає, чи потрапив мотоцикл у ДТП, чи випадково впав на парковці. Датчик не вимагає додаткового блоку управління, що спрощує його підключення до мотоциклу.
Сам сенсор через Bluetooth підключається до додатка екстреного оповіщення Bosch Vivatar. Попередньо фірмові програми від виробників мотоциклів також можуть бути інтегровані в систему екстрених викликів.
Крім інформації про місцезнаходження, Help Connect також передає будь-які медичні дані, заздалегідь надані водієм в сервісний центр Bosch. Ці дані можуть виявитися життєво важливими для служби порятунку. За запитом треті особи також можуть автоматично отримувати повідомлення про аварію.
Служба екстреного виклику спочатку буде доступна тільки мешканцям Німеччини. Користувачі з будь-якої європейської країни зможуть звернутися до сервісного центру Bosch німецькою або англійською мовою.
У разі серйозної аварії і відсутності зворотного зв’язку від водія, аварійні служби негайно направляються на місце події. Мотоциклісти, як правило, носять смартфони в нагрудних кишенях, тому в разі аварії водія можна швидко виявити, навіть якщо в результаті ДТП він опинився на великій відстані від транспортного засобу.
Дослідницький центр Bosch вивчає аварії по всьому світу
Як і всі системи допомоги Bosch, Help Connect є результатом тісної співпраці між інженерами і власним дослідницьким центром компанії.
«Перш ніж розробити продукт, який поліпшить безпеку мотоциклістів, ми повинні вивчити аварійні ситуації, у яких вони опиняються», – пояснює Крегер.
Доступ до даних про реальні аварії за участю мотоциклів дає дослідникам імпульс для пошуку інновацій у сфері безпеки. Bosch доклала чимало зусиль для розробки автоматичної системи екстрених викликів. Було проведено близько 18 краш-тестів виключно для аналізу конкретних аварійних сценаріїв і демонстрації функціоналу Help Connect.
Розумна система допомоги запобігає аварійним ситуаціям
Підвищення рівня безпеки мотоциклістів – головне завдання Bosch вже протягом багатьох років. З появою 25 років тому системи ABS і системи контролю стійкості (MSC), запущеної в 2013 році, провідний світовий постачальник систем безпеки для мотоциклів уже зробив пересування на мототранспорті набагато безпечнішим. Радарні системи допомоги, такі як адаптивний круїз-контроль, система попередження прямих зіткнень і помічник з виявлення сліпих зон, доповнюють портфоліо рішень для безпеки Bosch.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: