in

Не так, як Toyota: Honda стане першою повністю електричною маркою автомобілів в Японії

Продаж автомобілів Honda з традиційними двигунами внутрішнього згоряння завершиться до 2040 року.

Honda стала першим з японських автовиробників, який публічно заявив про повну відмову від автомобілів з бензиновим двигунами. Повністю електричною компанія стане до 2040 року.

«Ми не можемо відкладати зусилля, а потім очікувати, що досягнемо мети в останню хвилину. У Honda не було іншого вибору, окрім як оприлюднити план, який майже не сподобався інвесторам», – цитує нового главу Honda Motor Тосіхіро Мібе (Toshihiro Mibe) видання Automotive News.

Прагнення Honda до електрики зводиться до того, «наскільки швидко ми зможемо зробити бізнес електромобілів прибутковим», – сказав він, виступаючи перед пресою на початку цього року. «Компанії, які роблять це швидко, виживуть».

На думку Мібе, для того, щоб Honda могла позиціонувати себе на ринку, вона повинна була сказати щось інше, ніж Toyota. І це «щось» – електромобілі, на які поки не поспішає переходити Toyota, роблячи ставку на гібриди.

Поки в модельній лінійці Honda один серійний електромобіль – Honda e, який вийшов на ринок у 2020 році. У компанії мають намір довести глобальні продажі електрохетчбека до 10 000 одиниць на рік.

Стратегія електрифікації марки включає три електромотоцикли до 2024 року та десять нових електромобілів у Китаї протягом п’яти наступних років.

На даний момент пріоритетним ринком для Honda являється Північна Америка, де формується близько 56% доходів компанії. У березні 2021 року Honda заявила про намір до 2024 року випустити два масових електричних кросовери, побудованих на платформі Ultium від General Motors. Договір про використання акумуляторної технології General Motors був укладений у 2020 році.

Плани компанії з електрифікації повністю вписуються у загальну стратегію досягнення вуглецевої нейтральності Японії, озвучену раніше прем’єр-міністром країни Йосіхіде Суґа. Відповідно до плану японського уряду, це станеться до 2050 року.

Наразі частка електромобілів на японському ринку складає всього 1%, тоді в Китаї – 6%. За даними BloombergNEF, світові продажі пасажирських електромобілів до 2025 року зростуть до 14 мільйонів з 3,1 мільйона у 2020 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, анонсовано нове електричне спорткупе на базі Honda E.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

400 км без підзарядки і всього за 23 000 євро: перші подробиці про новий дешевий електромобіль Tesla

Фото дня: тюнінг “під ДВЗ” електромобіля Tesla Model 3 – безглуздий і нещадний