in ,

На кону – виживання: американські маслкари переведуть на електротягу

Електрифікацією моделей займеться спортивний підрозділ компанії Chrysler.

Чутки про закриття підрозділу SRT (Street & Racing Technology), який відповідає в Chrysler за «заряджену» лінійку, не підтвердилися.

Як повідомило видання Autoweek з посиланням на голову Dodge Тіма Куніскіса, SRT чекає реорганізація, після якої підрозділ займеться електрифікацією. Шильдик SRT й надалі можна буде побачити на автомобілях марок Dodge, Ram та Jeep, хоча з боку це виглядало так, немов альянс Stellantis планує розпустити підрозділ.

Зі слів Куніскіса, з наближаючоюся, як «приливна хвиля» електрифікацією, «перевірена часом стратегія» роботи SRT втратила свою актуальність, оскільки випуск гібридів та електромобілів не схожий на виробництво автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Компанії довелося вирішувати цю проблему.

«З електрифікацією було б дуже й дуже складно зробити версію SRT через обмеження, пов’язані з такими речами, як фіксований розмір та форма акумуляторної батареї, ємність, хімічний склад акумуляторів та центр ваги. Вроджені проблеми повинні бути вирішені з першого дня. Тому інтеграція фахівців з SRT з інженерами базових автомобілів була необхідністю», – сказав Куніскіс.

В рамках реорганізації, інженери підрозділу були розділені на кілька груп. Ці групи закріплені за конкретними марками й прийматимуть участь у розробці моделей «з нуля», а не займатися їх доопрацюванням. На думку керівництва Stellantis, це дозволить скоротити витрати на розробку гібридних та повністю електричних моделей.

Як раніше повідомляв Autogeek, Fiat Chrysler займеться розробкою електричного аеротаксі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Раритетний електромобіль: один з дев’яти Mercedes-Benz SLS AMG виставили на продаж

У 2020 році Європа випередила Китай за кількістю реєстрацій нових електромобілів