in

На $5000 дешевше “бази”: доступні електромобілі Tesla Model Y та Model 3 показали офіційно

Компанія Tesla підготувала доступні електромобілі Model Y та Model 3. Так, базовий електричний кросовер легко впізнати по іншому передньому бамперу, в якому немає нижніх секцій світлотехніки.

Задні ліхтарі також втратили світлодіодну планку і додаткові нижні секції. Палітра кольорів кузова зменшена до трьох варіантів: сірий, білий і чорний, причому два останні вимагають доплати. Колеса діаметром 19-дюймів перейшли до розряду опцій, а стандартно встановлені 18-дюймові.

Салон версії Standard також значно спрощений. Зник повноцінний центральний тунель, місце якого зайняла відкрита консоль. Втім, підлокітник із підсклянниками збережений.

Рульова колонка втратила електрорегулювання, а задні пасажири – додатковий 8-дюймовий екран і підігрів сидінь. Оббивка сидінь із шкірозамінника частково замінена тканинними вставками.

Екран медіасистеми діагоналлю 15,4 дюйми збережено, але замість п’ятнадцяти динаміків встановлено лише сім. Функцію утримання в смузі Autosteer відключено, а система вентиляції салону втратила просунутий HEPA-фільтр. Найбільш незвичний приклад спрощення – це панорамний дах. Саме скло збережено, але воно приховано звичайною стельовою обшивкою.

Очевидно, що перепроектування кузова під сталевий дах виявилося занадто дорогим, натомість за допомогою глухої стелі проведено ефективну диференціацію з повноцінними комплектаціями.

Техніка у версії Standard також спрощена: єдиний електромотор на задній осі та тягова батарея ємністю 69 кВт*год. Заявлена ​​дальність ходу – 517 км замість 575 км у наступній версії із заднім приводом. У підвісці встановлені звичайні пасивні амортизатори замість амплітудозалежних на інших версіях.

Tesla Model 3 Standard спрощений не так сильно. Наприклад, зовні він відрізняється від інших версій тільки іншими колесами, хоча палітра кольорів кузова також скорочена до трьох кольорів. Спрощення в салоні виконані за рецептом кросовера, а кардинальною відмінністю стало збереження центрального тунелю та повноцінного панорамного даху.

Базова “трійка” має задній привід, пасивну підвіску і ту ж тягову батарею ємністю 69 кВт*год. Дальність ходу – 517 км.

Версії Standard поки що запропоновані тільки на американському ринку. Седан Tesla Model 3 Standard там коштує від 37 тисяч доларів, тобто на 5500 доларів дешевше за версію Long Range RWD. Базовий кросовер Model Y Standard оцінюється в 40 тисяч доларів, тобто на 5000 дешевше за колишній початковий варіант.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla різко підвищила ціни на найдорожчий Cybertruck.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У вересні українці вперше купили електромобілів більше, ніж бензинових авто: аналіз ринку