in ,

Американська електромобільна компанія Lucid виходить на китайський ринок, не зважаючи на збитки

Американський стартап Lucid готується вийти на китайський ринок. Про це в інтерв’ю Reuters розповів новий голова компанії з операцій у Китаї Чжу Цзян. Більш того, розглядається можливість запуску місцевого виробництва. Точних термінів появи електромобілів Lucid у Китаї не називають.

В даний час американський стартап представлений тільки в США, Канаді та декількох європейських країнах й лише з однією моделлю – електричним седаном Air.

Минулого тижня Lucid Group оголосила про плани залучити близько 3 мільярдів доларів за рахунок розміщення акцій. Майже дві третини цієї суми надійде від найбільшого акціонера стартапу Державного інвестиційного фонду Саудівської Аравії.

Як заявляють у компанії, це допоможе «швидшими темпами донести передові технології електромобілів та досвід роботи з продуктами до галузі та користувачів у всьому світі». Частину цих коштів витратять на експансію до Китаю.

За підсумками першого кварталу 2023 року стартап зазнав збитків у розмірі 780 млн доларів. Виручка склала близько 150 млн доларів, що набагато менше, ніж очікувалося. Також компанія скоротила річні плани виробництва з 10 000 – 14 000 одиниць до “більш ніж 10 000 одиниць”.

Нижче за очікуваний виявився і попит на седан Air. У першому кварталі компанії вдалося реалізувати всього 1406 автомобілів із 2314 випущених.

У США цінник Lucid Air у базовій комплектації стартує від 89 050 доларів. Не виключено, що в Китаї ціни будуть знижені для залучення клієнтів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Lucid Gravity вийшов на дорожні випробування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вʼєтнамський виробник електромобілів VinFast презентував сіті-кар VF3 без центральної консолі (фото)

Інша оптика та бампери: оновлену Tesla Model 3 помітили перед прем’єрою