in

Китайці допоможуть: Honda запускає лінійку електромобілів під новим брендом Lingxi

Honda представила новий електромобільний бренд Lingxi, створений спільно з китайською корпорацією Dongfeng Motor. Перша модель нової марки, орієнтованої на молодіжну аудиторію, очікується у 2024 році. Це буде електричний седан Lingxi L, концепт якого показали під час презентації марки.

«Первісток» Lingxi побудований на новій повністю електричній архітектурі. Технічна інформація про саму платформу та її першого власника не озвучується. Седан відрізняється оригінальним дизайном. Особливо стильно виглядає передня частина кузова із закругленим опущеним носом та вузькою оптикою. Повернуті горизонтально L-подібні фари з’єднані між собою світловою смугою, перерваною посередині логотипом бренду. По три трикутники, що світяться, інтегровані в передні повітрозабірники.

Також L-подібні світлові смуги вмонтовані у нижні частини фігурних боковин. Світла нижня частина кузова контрастує із затемненою кабіною під похилим дахом. Дверних ручок у седана немає. Також можна відзначити цікаву підвіконну лінію, що злегка виступає на стику передніх та задніх дверей. Не виключено, що саме там і розташоване щось, що відкриває доступ до салону.

Зі слів генерального директора СП Dongfeng Honda Джохіро Ватанабе, автомобілі бренду Lingxi подарують користувачам «неперевершений» досвід подорожей, «чисте задоволення» та безпеку. Як повідомлялося раніше, СП планує збудувати 10 нових електричних моделей до 2030 року.

Сама Honda обіцяє до 2035 року продавати в Китаї тільки електромобілі. На початку 2024 року у продаж надійдуть e:NP1 та e:NS1. Фактично це дві версії однієї моделі, виробництво яких налагодять спільні підприємства Dongfeng Honda та GAC Honda. Пізніше до них приєднаються серійні версії прототипів e:NP2 та e:NS2, які дебютували навесні цього року на автосалоні у Шанхаї.

Також у рамках квітневого автошоу Honda показала концепт кросовера e:N, серійна модель якого має вийти на китайський ринок до кінця 2024 року. Як заявлялося, це буде перша модель на архітектурі e:N W, розроблена виключно для моделей електромобілів серії e:N.

Загалом до 2030 року японська марка обіцяє запропонувати 30 електричних моделей та довести продажі електромобілів до понад 2 мільйонів на рік. До 2040 року Honda планує збільшити продажі електромобілів та воднемобілів (FCEV) по всьому світу до 100 відсотків.

Як раніше повідомляв Autogeek, Honda показала електричний скутер розміром з рюкзак.

За матеріалами: Electrive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Гладенько, міцно та красиво: як правильно обрати СТО для кузовного ремонту

Гра нового виміру: баскетбольна арена “Баварія Мюнхен” отримала інноваційну підлогу від BMW