in

Криміналісти з Нідерландів зламали систему зберігання даних Tesla і побачили багато цікавого

Система зберігання даних електромобілів Tesla потрапила у розпорядженні фахівців Нідерландського інституту судової експертизи (NFI).

Команда голландських криміналістів зламала систему зберігання даних Tesla у ході розслідування смертельної ДТП за участю електромобіля марки. Як пише видання The Verge, рухаючись на автопілоті, він протаранив інший автомобіль, після того, як електроніка несподівано вирішила загальмувати.

Зі слів представників NFI, вдатися до злому системи Tesla їм довелося, щоб «об’єктивно оцінити отримані дані», оскільки компанія «надає тільки певний набір потрібних даних, прив’язаний до конкретного часу, в той час як у логах комп’ютера міститься більш докладна інформація».

Дані про поведінку власників за кермом електромобілів Tesla використовує для вдосконалення своїх систем автономного управління. Зокрема, записи з салонної камери. Але в базі даних компанії фахівці NFI знайши набагато більше інформації, ніж передбачалося.

Як виявилося, комп’ютери автомобілів Tesla зберігають дані про кут повороту рульового колеса, положення педалі газу, використанні гальм та швидкості руху. Зокрема, працюючи у «тіньовому режимі» (коли автомобілем керує водій) автопілот дозволяє бортовому комп’ютеру збирати статичні дані про хибнопозитивні та хибнонегативні дії, тобто, реєструє спрацьовування систем автопілота. Ці дані дозволяють інженерам Tesla дізнаватися, зміг би автопілот уникнути потенційної аварії в тому чи іншому випадку.

Незважаючи на відсутність реакції на звіт NFI з боку Tesla, голландські криміналісти сподіваються, що надалі компанія надаватиме слідчим більш широкий спектр інформації.

«Автомобілі вже стали більше схожі на інші цифрові продукти з можливістю запису та зберігання важливої інформації, ніж звичайні машини. Було б добре, якби слідчі мали до них доступ. Тепер ми знаємо, яку більш конкретну інформацію можна отримати від Tesla для встановлення причини аварії», – прокоментували вимушене проникнення до системи Tesla у NFI.

Як раніше повідомляв Autogeek, водій вантажівки не помітив електромобіль Tesla Model 3 та протягнув його близько кілометра.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий електромобіль Weltmeister M7 долатиме 700 км без підзарядки і матиме автопілот 4 рівня

“Розумна дорога”: у Швеції запрацювало приміське шосе, що заряджає електромобілі на ходу