in

Кожен п’ятий власник електромобіля повертається до звичайного авто: що пішло не так

Кожен п'ятий власник електромобіля повертається до звичайного авто: що пішло не так

Кожен п’ятий власник електромобіля у США знову купує автомобіль з ДВЗ.

Вчені Інституту транспортних досліджень Каліфорнійського університету проаналізували дані п’яти опитувань, проведених серед автомобілістів, які володіли гібридними та повністю електричними моделями в період з 2012 по 2018 роки.

Як з’ясувалося, 20% користувачів плагін-гібридів та 18% власників електромобілів надалі пересіли на автомобілі з традиційними ДВЗ. Причиною тому респонденти називають недостатньо розвинену зарядну інфраструктуру, хоча Каліфорнія лідирує за кількістю зарядних станцій серед усіх штатів в США. Також американці скаржилися на труднощі з установкою домашньої зарядної станції.

Кожен п'ятий власник електромобіля повертається до звичайного авто: що пішло не так

На думку каліфорнійських вчених, саме зарядна інфраструктура уповільнює перехід на повністю електричний транспорт. Адже для того щоб ринкова частка електромобілів продовжувала зростати й досягала 100% від продажів нових автомобілів, прихильники технології повинні залишатися такими й при покупці наступного автомобіля, а це не так.

Як раніше повідомляв Autogeek, у 2020 році Європа випередила Китай за кількістю реєстрацій нових електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Кожен п'ятий власник електромобіля повертається до звичайного авто: що пішло не так
Ford використає легендарне ім'я F-150 Lightning для електричної версії пікапа

Ford використає легендарне ім’я F-150 Lightning для електричної версії пікапа

GM інвестує $1 млрд у свій завод в Мексиці, щоб виробляти електромобілі та акумулятори до них

GM інвестує $1 млрд у свій завод в Мексиці, щоб виробляти електромобілі та акумулятори до них