in

Казус на ЄВРО-2024: автовиробник BYD випадково оплатив рекламу іграшок для дорослих

Чемпіонат Європи з футболу зробив несподіваний сюрприз власникам одного з магазинів іграшок для дорослих у Німеччині. На їхній офіційний сайт ринув потік відвідувачів. І все завдяки тому, що їх випадково прорекламував китайський автовиробник електромобілів BYD, який є одним з головних спонсорів Євро-2024.

Назва BYD у випадку з автомобільною компанією з Китаю розшифровується як “Bild Your Dream” або “Побудуй свою мрію”, однак у Німеччині під цим брендом існує секс-шоп. І його абревіатура розшифровується зовсім інакше – Buy Your Dildo.

У результаті всі відвідувачі, які заходять на сайт BYD у німецькій доменній зоні .de (у автовиробника домен зареєстрований тільки в зоні .com), потрапляють не на офіційний портал китайської автомобільної компанії, а в магазин іграшок для дорослих.

Що цікаво, різке зростання відвідуваності не дуже потішило адміністрацію німецького секс-шопу. Вона зіткнулася з великим навантаженням на сайт і потоком питань, що уточнюють про машини, обробити які співробітникам виявилося непросто.

Щоб відгородитись від нав’язливої ​​реклами, яку магазин іграшок для дорослих не замовляв, йому довелося вивісити на сайті банер, що веб-сторінка китайського автовиробника знаходиться за адресою в доменній зоні .com.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, технічні характеристики електрифікованого пікапа BYD Shark розкрили перед дебютом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Нові технології та гібридні мотори: оновлений Hyundai Tucson прибув до України

Чому європейці відмовляються від власних авто на користь каршерингу