in

“Кишеньковий” варіант: В Україні почнуть продавати мініатюрні електромобілі ZHIDOU D2 та CENNTRO METRO

31 жовтня в Києві в ВЦ “Klitschko Expo” в рамках Третього Українського Форуму EV FORUM 2019 компанія Колбе Моторс презентуватиме нові для України електромобілі класів L6 та L7: двомісний ZhiDou D2 та вантажівку Cenntro Metro.

Малі електромобілі класів L7e та L6 наразі є сертифіковані в Європі та користуються великим попитом.

Пікап Cenntro Metro

Малі електрокари активно використовуються  як комерційний транспорт, оскільки вони є економним та компактним транспортним засобом, що не займає багато місця, сприяючи таким чином розвантаженню міського простору й не спричиняючи заторів.

На форумі будуть представлені електромобілі від Колбе Моторс, про які йдеться в докладі: двомісний міні-кар ZHIDOU D2 та мала вантажівка CENNTRO METRO.

ZHIDOU D2

Відвідувачі форуму матимуть можливість на власні очі побачити електромобілі класу «малий електромобіль» та зробити власні висновки щодо доцільності таких авто в сучасному українському місті.

Інтер’єр ZHIDOU D2

Kolbe Motors – новий підрозділ групи компаній Kolbe, що виділився в окремий підрозділ в 2018 році.

Колбе Моторс – це компанія-імпортер, що спеціалізується на електричних транспортних засобах для комерційного та особистого використання. 

Мета компанії – забезпечення сталого та інтегрованого в інфраструктуру сучасного міста електротранспорту.

Платформа Cenntro Metro

Малі електромобілі є рішенням для сучасної мобільності в умовах перевантаженої інфраструктури міста, але в Україні вони потребують перегляду стандартів сертифікації у бік узгодження з європейськими стандартами. 

Карго Cenntro Metro

«EV Forum – це наш дебют. Ми вперше показуємо наші авто. Ми вперше виходимо на публіку, щоб розказати над чим працюємо та залучити однодумців до співпраці. Своєю участю на EV Forum ми хотіли би не лише показати яким може бути сучасний транспорт, що сприяє рішенню проблеми логістики «останньої милі» в умовах перевантаженого трафіку сучасних міст, а й наголосити на необхідності співпраці та сприяння держави в питанні поширення електромобілів, як сучасного та екологічного виду міського транспорту.» – ділиться Губанова Аліса, маркетолог компанії.

Технічні характеристики електромобілів Cenntro Metro

Тип приводу Задній
Тип трансмісії Автоматична
Габарити, мм (ДхШхВ) 3695x1400x1905
Кількість місць в салоні 2
Тип двигуна Трифазний синхронний двигун постійного струму
Потужність електродвигуна, кВт 10
Максимальна швидкість, км/год 85
Запас ходу, км 150
Тип батареї Літій
Потужність батареї, А*год 165,6
Ємність батареї, кВт*год  13
Споживання енергії , Вт*год/км 128
Максимальна швидкість, км/год 85
Висота дорожнього просвіту, мм(кліренс) 160
Зарядний кабель для зарядки від зарядних станцій  Звичайна розетка 230В з адаптером (Тип 2, Mennekes)
Корисне навантаження, кг 565
Подушка безпеки водія 
Кондиціонер
Сенсорний ЖК-монітор 7″
Камера заднього виду
Сигналізація

Технічні характеристики електромобілів ZHIDOU D2

Габаритні розміри, мм 2806 x 1540 x 1555
Колісна база, мм 1765
Вага (з акумуляторною батареєю), кг 704
Максимальна швидкість, км/ год 85
Прискорення, сек ≤7
Модель акумулятора Потрійний полімерний літієвий акумулятор
Час повної зарядки, год ≤7~8 
Емність акумулятора, А / кВт 120 /18
Тип двигуна Двигун постійного струму
Номінальна/максимальна потужність двигуна, кВт 15/30 
Номінальні/максимальні обороти двигуна 4200/5000
Обертаючий момент, Н*м 90
Електропідйомники
Центральний замок
Адаптивне рульове управління з підсилювачем
Регульоване по висоті рульове колесо
Кондиціонер
Безпосередні і середні показники потужності
Паркувальна камера
Опалення
Оббивка салону Еко шкіра
Кнопка Пуск / Стоп
Світлодіодна фара денного світла
Світлодіодний протитуманні фари (задні)
Електричні дзеркала заднього виду
Зарядний кабель для зарядки із зарядних станцій (ТИП 2)
Бортовий комп’ютер
Датчики паркування (ззаду)
Запуск без ключа
Бортова мережа WIFI
Бортовой HOT SPOT
Аудіосистема ZhiDou  Еквалайзер, 4 динаміка
GPRS-термінал
Планшет 

Що стосується цін, то вони поки що невідомі, оскільки електромобілі саме очікують на державну сертифікацію.

“Ми показуємо ці електромобілі в рамках EV Forum саме для того, щоб привернути увагу до необхідності узгодження стандартів европейської та української сертифікації, показати спільноті які саме електромобілі стали б в нагоді в умовах Київа та інших міст з напруженим трафіком та браком місця для паркування. Саме цим питанням ми присвятили наш виступ на форумі”, – розповіли “Автоґіку” в компанії Kolbe Motors.

Третій Український Форум EV FORUM проходитиме за підтримки Київської Міської Ради, Міністерства інфраструктури та Державного Агентства з енергоефективности та енергозбереження України. 

Темою форуму буде «Електротранспорт і зарядна інфраструктура: трансформація сучасного бізнесу». Форум проходитиме як одноденний інтенсив за участю власників, топ-менеджерів компаній з власним автопарком тощо. В ході форуму провідні компанії будуть ділитися досвідом щодо переведення автопарку на елетротранспорт, розкриваючи реальні кейси. Також на форумі виступатимуть представники ринку електромобілів з докладами на актуальні теми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Всупереч аналітикам: Tesla отримала прибуток у третьому кварталі 2019 року

“Крила сокола”, як у Tesla: Майбутній електромобіль Lexus LF-30 вразив дизайном