Концерни SAIC та GM створили спільний бренд Baojun у 2010 році, і спочатку він був вкрай успішним. Вже 2017-го вдалося довести обсяг продажів до мільйона машин на рік. Але потім у гамі почали з’являтися великі та відносно дорогі моделі, що призвели до стрімкого падіння продажів.
Виробник позиціонує седан Baojun Xiangjing як “інтелектуальну та ультракомфортну флагманську модель”. Не дивно, адже за габаритами він потрапляє у повнорозмірний клас: довжина – 5005 мм, ширина – 1900 мм, висота – 1505 мм. Колісна база – 2900 мм. Зовнішність моделі виконана в сучасному і обтічному стилі з висувними дверними ручками. Оформлення передка залежить від модифікації.
Електрична версія має фірмовий візерунок світлотехніки з трьома світлодіодними планками, як у кросовера Baojun Yunhai. Плагін-гібридна версія має фари з іншим малюнком і світлодіодною смугою між ними, а під нею знаходиться тонка решітка радіатора.
Офіційних зображень салону поки немає, зате є шпигунська фотографія. Судячи з неї, седан має звичну за сучасними мірками двоповерхову передню панель з великим планшетом медіасистеми по центру та малим дисплеєм приладів перед водієм.
Електричний Baojun Xiangjing оснащений єдиним електромотором на передній осі потужністю 253 к.с. та літій-залізо-фосфатною батареєю неназваної ємності. Дальність ходу теж поки невідома, проте максимальна швидкість — 170 км/год, а споряджена маса — 1870 кг. Гібридний седан також комплектується турбомотором на 1,5 літра (143 к.с.), а його зменшена літій-залізо-фосфатна батарея повинна забезпечити запас ходу до 101 км. Повноцінна прем’єра великого седана Baojun Xiangjing відбудеться на початку 2025 року, тоді стануть відомі всі характеристики і ціни.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM представив бюджетний електричний кросовер Baojun Yep Plus.