in

Яким буде майбутнє мобільності: концерн Stellantis відзначає першу річницю

Рік тому (19 січня 2021 р.) було засновано компанію Stellantis N.V., націлену на створення майбутнього транспортної мобільності за допомогою інноваційних та ефективних рішень. Сьогодні Stellantis відзначає свою першу річницю оглядом основних віх, пройдених за останні 12 місяців.

«Автомобільна галузь входить у нову еру. Цьому сприяє дедалі стрімкіша інтеграція цифрових технологій у життя наших клієнтів, – сказав Карлос Таварес, генеральний директор Stellantis. – Невипадково компанія Stellantis з’явилася саме тоді, коли від автовиробника потрібен новий світогляд, здатний задовольнити потреби клієнтів в екологічно чистій, інтерактивній, доступній та безпечній свободі пересування для всіх. Кожен співробітник Stellantis прагне зробити свій внесок у розвиток її потужності та досягнення високих результатів для того, щоб забезпечити компанії стійке майбутнє».

За перші 12 місяців свого існування Stellantis заклав фундамент компанії та зробив вражаючі кроки назустріч майбутньому.

  • Була визначена мета компанії: «Надихаючись унікальним досвідом, ми прокладаємо дорогу в майбутнє», та її цінності: турбота про планету, своїх співробітників та спільноти, в яких компанія веде свою діяльність.
  • У перший же день організовано операційне управління та керівна команда, що довела свою ефективність.
  • Розроблено довгостроковий стратегічний план, який буде анонсовано 1 березня.
  • У 2021 році було успішно запущено 10 нових автомобілів, у тому числі: Citroën C4, Fiat Pulse, DS 4, DS 9, Jeep® Commander, Grand Cherokee/Grand Cherokee L, Wagoneer/Grand Wagoneer, Maserati MC20, Opel Mokka, e- Rocks та Peugeot 308 (Премія «Автомобіль року») з глобальним асортиментом із 33 електрифікованих автомобілів, включаючи комерційні водневі автомобілі на паливних елементах, що вже надійшли у продаж.
  • Сплановано інвестиції у розмірі понад 30 мільярдів євро терміном до 2025 року для реалізації стратегій електрифікації та програмного забезпечення, які підтримають перехід до стійкої високотехнологічної компанії з виробництва автомобілів нового покоління. Створено потужну, інноваційну екосистему стратегічних партнерств.
  • Вироблено амбітну стратегію електрифікації, яка представлена вісьмома електромобілями, які надійдуть у продаж протягом наступних 18 місяців та доповнять лінійку 14 легендарних брендів та двох мобільних брендів компанії. У рамках 2021 року сформовано партнерство з Automotive Cells Company, Factorial Energy, LG Energy Solution, Samsung SDI та Vulcan Energy Solutions.
  • Забезпечена інтеграція програмного забезпечення завдяки революційній співпраці з Amazon, BMW, Foxconn та Waymo.
  • Налагоджені глобальні фінансові операції в США шляхом придбання First Investors Financial Services, а також партнерства по всій Європі з BNP Paribas Personal Finance, Crédit Agricole Consumer Finance та Santander Consumer Finance.

Попереду – велике майбутнє

«Нас чекає ще багато роботи зі створення та вдосконалення нової компанії, але ми рухаємося семимильними кроками, – заявив Карлос Таварес. – Гонка почалася, і Stellantis досягне успіху в цій непростій боротьбі. Ми сприймаємо її як можливість розвитку, і наші зірки вкажуть нам шлях».

Stellantis з’явився лише 12 місяців тому. Компанія закріпила свою присутність у трьох впливових регіонах – Європі, Північній Америці та Латинській Америці – на додаток до великого нерозкритого потенціалу на таких важливих ринках, як Китай, Африка, Близький Схід, Океанія та Індія. Виробничі майданчики у більш ніж 30 країнах дозволяють Stellantis ефективно задовольняти потреби клієнтів у всьому світі, а також постачати автомобілі та послуги високої якості для більш ніж 130 ринків.

Шлях до

І в Україні представництву концерну Stellantis є чимось поділитися. Представництво Stellantis в Україні (Бренди PEUGEOT, CITROЁN, OPEL, DS Automobiles) за підсумками 2021 року контролює майже 10% автомобільного ринку України – сумарний продаж автомобілів вищевказаних Брендів перевищив 11 тис. одиниць. Цього результату вдалося досягти завдяки злагодженій роботі представництва та дилерських центрів, кількість яких зростає з кожним роком. Також важливу роль у успіху Stellantis відіграла пропозиція нових технологічних та сучасних послуг для клієнтів. Так, у 2021 році були відкриті онлайн-магазини Брендів PEUGEOT, CITROЁN та DS Automobiles, де кожен клієнт може у реальному часі підібрати автомобіль, який вже зараз є в Україні.

Але на досягнутому ніхто не збирається зупинятися. Успіхи 2021 року є міцним підґрунтям для нових досягнень у 2022 році. Головна стратегічна мета для представництва Stellantis в Україні – зайняти понад 10% автомобільного ринку України. Цей результат мають забезпечити як вже відомі Бренди PEUGEOT, CITROЁN, OPEL, DS Automobiles, так і новий Бренд, який приєднається до «родини» Stellantis в Україні – культовий та легендарний JEEP! Для Бренду JEЕP розпочинається нова ера в Україні у складі концерну Stellantis починаючи з 1 червня 2022 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, Stellantis Україна підбиває підсумки операційної діяльності у 2021 році.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Такі однакові, але такі різні: чим відрізняється новий електромобіль Porsche Taycan Sport Turismo від моделі Cross Turismo

Сонячні панелі та відновлювана енергія: у Великій Британії АЗС Shell переобладнали у зарядну станцію для електромобілів