in ,

Гібрид гоночного баггі та позашляховика Vanderhall Brawley оцінили у $35 000

Виробник трициклів Vanderhall випустив електричний суперпозашляховик Brawley.

Серійне виробництво електричного позашляховика Brawley розпочнеться у 2022 році, але прийом попередніх замовлень вже оголошено. Оформити бронювання можна з депозитом у 100 доларів. Як повідомили у Vanderhall Motor Works, наразі незвичайний позашляховик з дорожнім просвітом, як у пляжного баггі, успішно проходить ходові випробування.

Електричний позашляховик Brawley – перша чотириколісна модель американської компанії, яка спеціалізується на виробництві спортивних трициклів із бензиновими двигунами. Анонс новинки відбувся восени 2020 року. На той час автомобіль носив ім’я Navarro.

У процесі доопрацювання модель перейменували, хоча зовні жодних особливих змін не сталося. Єдина відмінність – величезні бічні дзеркала заднього виду на місці вузьких гоночних.

Brawley зібрав все найкраще від гоночного баггі та звичайного позашляховика. У нього досить комфортний чотиримісний салон, а завдяки потужним пружинам та гоночним амортизаторам він, не скидаючи швидкість, з легкістю долає кам’янисті схили та піщані дюни. Кут в’їзду – 90%. Дорожній просвіт – 457 мм. Хід підвіски – 559 мм. Їздить Brawley на 18-дюймових колісних дисках із 35-дюймовими шинами. При цьому габаритна довжина автомобіля – всього 3,75 м, ширина – 1,93 м, висота – 1,76 м, колісна база – 2,86 м.

Також Vanderhall обіцяно повнокероване шасі, яке дозволить автомобілю рухатися в бік по діагоналі (режим eCrab) та розвертатися на місці (режим eTank).

Позашляховик укомплектований чотиримоторною силовою установкою (по два на осі). Фактично, це два блоки з двох двигунів з редуктором, системою охолодження та гальмами. Як стверджується, такий блок може працювати без обслуговування 10 років. Сукупна потужніть агрегатів – понад 400 к.с. Максимальний крутний момент – 670 Нм.

Живляться мотори від 300-вольтового літій-нікель-марганець-кобальтового акумуляторного блоку з рідинною системою терморегуляції власної розробки Vanderhall. Ємність батареї – 40 або 60 кВт·год. Запас ходу – до 320 км.

Їздити на Vanderhall по дорогах загального користування не вдасться. Подушок безпеки та сучасних електронних систем безпеки у нього немає. За комфорт у салоні відповідають сидіння з підігрівом, кондиціонер та аудіосистема Kicker з Bluetooth-підключенням. При цьому автомобіль має унікальну систему штучного зору ViDAR на базі лідарів та відеокамер. За доплату його ще й укомплектують прозорим дахом.

Як раніше повідомляв Autogeek, Джо Байден випробував перший в світі електричний позашляховик Hummer.

За матеріалами: Vanderhall Motor Works

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Honda знизить смертність у ДТП до нуля до 2050 року завдяки штучному інтелекту

Новий електромобіль BMW i7 проходить зимові випробування поблизу Полярного кола