in ,

Ford розробляє електричну версію Bronco: в компанії натякнули на майбутній «зелений» позашляховик

Батарейний позашляховик з’явиться тільки після плагін-гібридної модифікації.

Генеральний директор Ford Джим Фарлі неоднозначно натякнув на розробку електричної версії відродженого позашляховика Bronco. Відповідаючи на запитання одного з користувачів Twitter чому при курсі на електрифікацію у «Бронко» досі немає батарейної версії, він написав: «З чого ви вирішили, що її немає?».

Ця фраза була сприйнята журналістами, як непряме підтвердження того, що розробки електричної версії позашляховика вже ведуться. Хоча офіційної заяви з цього приводу поки не було.

За попередньою інформацією, електрифікація Bronco почнеться з появи гібридної версії з функцією підзарядки. Як повідомлялося раніше, такий позашляховик укомплектують силовою установкою на базі «турбошістки» EcoBoost. У сукупності з електродвигуном віддача агрегату перевищити 450 к.с. Повністю електрична версія з’явиться пізніше.

Поки Ford Bronco доступний з двома бензиновими моторами: «турбочетвіркою» EcoBoost 2,3 (273 к.с., 420 Нм) та V6 EcoBoost 2,7 (314 к.с., 542 Нм). Молодший агрегат працює в парі з семиступінчастою «механікою» або десятидіапазонним «автоматом», старший – тільки з «автоматом».

Топової версії з 5,0-літровим мотором Coyote V8 у нового Ford Bronco не буде. Причина – введення більш жорстких норм шкідливих викидів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Ford використає легендарне ім’я F-150 Lightning для електричної версії пікапа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Зйомна батарея і запас ходу 80 км: представлено компактний електровелосипед ADO A20

Яким буде новий кросовер GAC Trumpchi GS8: двоповерхові фари та гібридна установка від Toyota