in

Ford оголосив війну «зливам»: публіка не побачить новинок до офіційних прем’єр

Автовиробник висловив невдоволення діями співробітників компаній-постачальників.

Ford зажадав від своїх постачальників дотримання конфіденційності. За інформацією Automotive News, компанія направила постачальникам меморандум з вимогою припинити витік будь-якої інформації або фотографій майбутніх моделей марки в інтернет.

Найчастіше ще непредставлені новинки фотографують співробітники компаній, які співпрацюють з Ford, тоді як виробник докладає масу зусиль, щоб зберегти інтригу до офіційної прем’єри.

Однією з таких моделей став прийдешній компактний пікап Ford Maverick. Інформація про нього почала з’являтися в інтернет задовго до офіційної прем’єри. Влітку 2020 року один з постачальників опублікував фотографію дверей вантажної платформи пікапа, а до цього в мережу «злили» її 3D-модель. Нова порція «інсайдерської» інформації про Maverick з’явилася зовсім нещодавно, це й стало «останньою краплею».

Як говориться в меморандумі, це спричинило негативний вплив на бізнес, за що горе-інсайдерові доведеться відповідати. В Ford відзначили, що можуть притягнути винних у витоку осіб до відповідальності за будь-які завдані їх діями збитки.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Ford знайшли незвичайне рішення проблеми запотівання скла у автомобілях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Опитування: 82% власників електромобілів не збираються повертатися до ДВЗ

BMW розкрила характеристики електричного «гранд купе» i4: опубліковано відео з випробувань