in

Fiat навчив свої гібридні кросовери працювати на новому виді палива

У Бразилії з’явилися одразу два гібриди Fiat, що працюють на етанолі. Бренд Stellantis називає дане рішення «біогібридною» технологією, яка обертається навколо 1,0-літрового двигуна з турбонаддувом. Цей трициліндровий ДВЗ працює на бензині та етанолі, і доповнений електродвигуном. Двигун внутрішнього згоряння має потужність 130 кінських сил.

Потужність передається на передню вісь через варіатор CVT, який емулює сім передач. Fiat надає Fastback і Pulse пару акумуляторів на 12 В: свинцево-кислотний акумулятор на 68 А*год у моторному відсіку та літій-іонний акумулятор на 11 А*год під сидінням водія. Також у авто є електродвигун потужністю чотири к.с., який замінює звичайні компоненти генератора та стартера.

Існує навіть регенеративний режим, який може повернути до 25% енергії, яка інакше була б втрачена під час уповільнення. Зібрана енергія потім використовується для живлення обох батарей. Fiat стверджує, що споживання палива зменшилося на 11,5% для Fastback і на 10,7% для Pulse порівняно з неелектрифікованою версією двигуна.

Чому саме етанол? Тому що Бразилія є другим у світі виробником цього палива. Країна є одним з найбільших у світі виробників цукрової тростини, яка використовується для виробництва етанолу. За даними Бразильської асоціації виробників автомобілів, минулого року колосальні 83% проданих там автомобілів підтримували роботу на етанолі.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Fiat 500 Spiaggina перевели на електротягу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Якщо дозволить Трамп: компанія CATL може побудувати завод акумуляторів у США

Geely може об’єднати Lynk & Co та Zeekr: названо ключову мету