Електричний спорткар Caterham отримає батарею з імерсійним охолодженням. Постачальником виступить тайванська XING Mobility, причому акумулятор буде скомпонований за схемою cell-to-pack, що дозволить трохи знизити його масу. Комірки в такій батареї занурені в спеціальну рідину, яку спочатку розробили для відведення тепла в суперкомп’ютерах.
Електричне купе Caterham Project V оснастять батареєю Immersio CTP тайванської XING Mobility. Абревіатура CTP означає компонувальну схему cell-to-pack, коли осередки збирають у блок, минаючи модулі, що покращує заповнюваність і дозволяє трохи знизити масу. Ну а Immersio – це імерсійне охолодження за допомогою непровідної рідини, аналогічної тій, що застосовують у суперкомп’ютерах та лазерах.
Місткість 400-вольтової батареї складе 55 кВт*год. Живитиме вона електромотор Yamaha потужністю 272 к.с., встановлений на задній осі. З місця до сотні Project V буде розганятися менш ніж за 4,5 секунди, максимальна швидкість становитиме 230 км/год. Розрахунковий запас ходу на одному заряді за циклом WLTP – 400 кілометрів.
На ринок Caterham Project V вийде наступного року. За зовнішність купе відповідав Ентоні Джаннареллі, який відомий за такими моделями, як W Motors Lykan Hypersport та Jannarelly Design-1. За попередньою інформацією, коштуватиме електромобіль близько 90 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Caterham представив електричне спортивне купе Project V.