Euro NCAP, європейський комітет із проведення незалежних краш-тестів автомобілів із оцінкою активної та пасивної безпеки, опублікував результати нової серії тестів систем активної безпеки ADAS автомобілів 2023 року.
Для оцінки систем Highway Assist експерти використовують спеціальні протоколи тестування та оцінки. Вони стосуються двох основних областей: компетентності допомоги, заснованої на балансі між залученістю водію та допомогою автомобіля, та забезпечення безпеки.
Найкращим серед учасників нової серії тестів виявився електричний седан Mercedes-Benz EQE. Залучення водія до процесу управління експерти оцінили на 85% або у 85 балів зі 100 можливих. Зауваження викликало лише моніторинг залучення водія – 10 балів з 25 максимальних. За надання інформації споживачеві, стан системи та співробітництво седан отримав по 25 балів. Робота асистентів оцінена на 96% (96,5 балів із 100 можливих). Загальна оцінка електромобіля – п’ять зірок.
Також експерти Euro NCAP випробували три популярні кросовери: Nissan Ariya, Renault Austral та Alfa Romeo Tonale. Найкращим із них був Renault Austral з результатом 77% залучення водія та 92% за автодопомогу.
Nissan Ariya отримав чотири зірки. Результати електрокросовера – 77% залучення водія та 86% за автодопомогу.
Найгіршим серед кросоверів став Alfa Romeo Tonale. Результати «італійця» – 54 та 76%. Оцінку знижено за недостатньо стабільну роботу систем безпеки.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo EX30 отримає найсучасніші технології безпеки для руху містом.
За матеріалами: Euro NCAP
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: