Компанія Euro NCAP нещодавно провела оновлену програму розширених випробувань кросовера BYD Atto 3, в результаті чого електромобіль отримав оцінку Not Recommended.
Зазначається, що адаптивний круїз-контроль від BYD точно відображає функціональність системи. Авто використовує дані камери для виявлення знаків обмеження швидкості. Однак обмежувач швидкості реагував на деякі тимчасові обмеження швидкості так, ніби вони були основними, і не відповідали вимогам Euro NCAP.
Окрім того, за даними аналітиків, BYD Atto 3 забезпечує скромний рівень залучення водія у роботу електронних асистентів. Однак саме через відсутність дій з боку машини, які повинні вживатись у випадку, коли водій не реагує, автомобіль працює некоректно. Загалом, система не рекомендована для допомоги на дорозі, і довіряти їй не варто.
Euro NCAP наполегливо рекомендує водіям BYD Atto 3 залишатися зосередженим на дорозі, навіть коли використовуються системи допомоги.
При цьому за загальними тестами кросовер 3 2022 році отримав 5 зірок від Euro NCAP. Оцінка за захист водія становила 91%, дітей та пасажирів – 89%, а пішоходів – 69%.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: