in ,

Електромобіль-велотренажер Twike 5 за 49 900 євро виходить на ринок: вже можна замовляти

Серійне виробництво веломобіля п’ятого покоління планують розпочати у листопаді цього року.

Шлях Twike 5 до конвеєра був непростим. Виробництво п’ятого покоління триколісного електромобіля з велосипедними педалями планували розпочати влітку 2021 року. Але через проблеми з акумуляторним блоком вихід на ринок довелося відкласти. В останній момент з’ясувалося, що у компанії немає постачальника батареї.

По мірі наближення до серії із трьох можливих залишився лише один, та й той запропонував батарею меншої ємності, ніж було домовлено. Акумуляторна батарея формату 18650, попередньо відібрана для використання у Twike 5, була знята з виробництва за кілька днів до запуску й без попереднього повідомлення. Довелося шукати нового постачальника, який зможе надати батарею, яка відповідає заявленим показникам.

Як зазначено на сайті виробника, топова версія Twike 5 із запасом ходу 400 км повинна була комплектуватися літій-іонною батареєю ємністю 30 кВт•год. Наразі йдеться про блок на 35 кВт•год та запас ходу понад 500 км.

Пошуки нової батареї ускладнювалися, зокрема й конструкцією автомобіля. Оскільки Twike – гібрид автомобіля і велосипеда, пересувається він як на електротязі, так і як звичайний велосипед. При чому крутити педалі може і водій, і пасажир (педалі для нього встановлять за доплату). У унікального педального приводу кілька програм, що дозволить займатися фітнесом на швидкості до 200 км/год.

Як йдеться у офіційному прес-релізі виробника, заміна батареї позначиться на масі автомобіля й, можливо, на технічних характеристиках. Докладнішу інформацію обіцяють після «практичних випробувань».

Розпочати серійне виробництво Twike 5 планують у листопаді 2022 року. Як заявлялося раніше, на ринку веломобіль запропонують у чотирьох версіях, які відрізняються ємністю акумуляторного блоку. У базовій модифікації ємність складе 15 кВт•год, у топовий 35 кВт•год, хоча раніше йшлося про 30 кВт•год (ця цифра ще вказана на сайті виробника). Наклад обмежений 500 одиницями. Цінник коливається від 39 900 до 49 900 євро. Замовлення на електромобіль-велосипед вже приймаються.

Як раніше повідомляв Autogeek, PEUGEOT представляє гіперкар 9X8 HYBRID з двома двигунами.

За матеріалами: Twike

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відтепер виключно електромобілі: Nissan заявив про повну відмову від ДВЗ

Не більше 100 мільйонів: експерти визначили, чи готова електромережа Європи до електромобілів