in

Електромобіль Mercedes-Benz EQS отримав збільшений запас ходу

Прототип електромобіля Mercedes-Benz EQS, оснащений новим акумулятором, зміг проїхати 1205 км шляху на одній зарядці в реальних умовах.

Справа в тому, що німецький виробник випробовує нову твердотільну батарею: вона встановлена ​​у тестовому прототипі ліфтбека EQS. Як розповіли інженери Mercedes-Benz, з нею машина проїхала без зупинок для підзарядки зі Штутгарта (Німеччина) через Данію до Мальме (Швеція).

У компанії розповіли про те, що загальна відстань без підзарядки становила 1205 км, при цьому авто  після завершення маршруту ще мало запас ходу на 137 км шляху.

Повідомляється, що маршрут руху електромобіля проходив автомагістралями A7 та E20. Шлях розрахований з урахуванням особливостей рельєфу, дорожнього руху, температури довкілля. А ще в такий спосіб, щоб Mercedes-Benz EQS уникнув поромних переправ.

Відомо, що злегка модернізований електромобіль отримав твердотільну тягову батарею, яка була створена у співпраці з Mercedes-AMG High Performance Powertrains, технологічним центром Формули-1 компанії і з використанням літій-металевих елементів від американського виробника Factorial Energ Technology).

Корисний запас енергії в акумуляторі було збільшено на 25%, при цьому його вага та розмір залишилися порівнянними із нинішньою батареєю EQS. Відомо також, що енергоефективність вдалося збільшити рахунок пасивного охолодження повітряним потоком.

За словами технічного директора з розробки та закупівель Mercedes-Benz Маркуса Шефера, компанія поставила за мету впровадження відповідних технологій у серійне виробництво до кінця поточного десятиліття.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz оголосив про випуск 600-тисячного G-Class.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Toyota bZ7 з електродвигунами Huawei показали на офіційних фото