in ,

Електромобіль Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV першим в світі отримає роторний двигун

Варість нової версії електричного кросовера – 36 000 євро.

На автосалоні у Брюсселі, що відкрився 14 січня, дебютувала нова версія Mazda MX-30 – MX-30 e-Skyactiv R-EV. В компанії його позиціонують у якості плагін-гібрида (PHEV). Тобто, за необхідності батарею кросовера можна піздаряджати від звичайної розетки або спеціального зарядного пристрою. 

Зовні від «звичайного» електрокросовера нова версія відрязняється лише декількома логотипами на кузові. Решта відмінностей захована під капотом. Головна – це роторний двигун, який інженери Mazda використали для збільшення запасу ходу. Його задача – оберетання генератора та вироблення електроєенергії для тягової батареї.

Роторним двигуном доповнили стандартну силову установку електричного Mazda MX-30. У базової моделі вона складється із електродвигуна, потужність якого для «дальнобійного» кросовера збільшили зі 145 до 166 к.с. А ось батарея стала меншою – 17,5 проти 35,5 кВт·год. У результаті запас ходу на одному заряді аккумулятора складає лише 85 км проти 200 км у «звичайного» MX-30. А от повного заряду батареї та повної заправки паливного баку об’ємом 50 літрів достатньо для 600 км шляху.

Очікується, що новий дальнобійний Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV коштуватиме 36 000 доларів. Стільки ж коштує звичайний електричний MX-30.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota Yaris дорогою до Європи перетворився на гібридну Mazda 2.

За матеріалами: Mazda

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Які гібриди обирають українці: складено рейтинг топ-3 нових та вживаних авто

Tesla суттєво знижує ціни на електромобілі, щоб збільшити глобальні продажі