За результатами відкритого голосування та оцінок експертного журі Національної автомобільної премії року «Авто Лідер» від AUTO.RIA електричний спорткар Porsche Taycan переміг одразу у 2-х номінаціях від експертів – «Лідер дизайну екстер’єру» та «Лідер технологій та інновацій».
Щорічна премія «Авто Лідер 2021» відзначає топові моделі авто у різних категоріях для створення незаангажованого рейтингу нових автомобілів в Україні.
За технологічність та інновації електрокар відзначений членом журі «Авто Лідер 2021» Олександром Чернишовим – керівником проектів з авто-енергоефективності та науковим співробітником лабораторії швидкісних автомобілів ХНАДУ. Лідером дизайну Porsche Taycan визнав другий член журі Максим Шкіндер – український дизайнер з 11-річним досвідом роботи у сфері масових автобрендів та суперкарів (McLaren).
Ще до перемоги Taycan у 2-х номінаціях, електрокар випробував чемпіон світу з аеробатики Тимур Фаткуллін та розповів враження від електрокару на сторінках Vogue Man: «У Porsche авіаційний підхід до дизайну. Зовнішність сформована не модою, а аеродинамікою, – каже він. – Тут все підпорядковано економії ваги й ергономіці. Німці не просто відмовилися від усього зайвого, вони зробили естетично-технологічний прорив, коли з’єднали всю «авіоніку» в єдине ціле й «оцифрували» її».
Із Porsche Taycan українці вперше познайомилися у березні 2020 року, коли електричний спорткар з’явився на ринку. Лінійка Taycan – це версії 4S, Turbo та Turbo S. Ключові показники продуктивності: прискорення від 0 до 100 км за 2.8 cекунди, пікова потужність із функцією Launch Control — 761 к.с. у версії Turbo S. Запас ходу від 407 до 463 км на 1 заряді залежно від модифікації, із можливістю рекуперації до третини запасу ходу. Усі версії доступні у 10 кольорах кузова і 9 кольорах салону разом із комбінованими. Вартість стартує від 3 347 680 гривень*.
Від початку продажів навесні, українці придбали 62 електрокари Taycan, що демонструє не лише потяг до інноваційності, а й визнання нової концепції дизайну. Сприяє інтересу українців до електоркарів і розширення зарядної інфраструктури. Додатково на партнерських локаціях Porsche встановлює брендові зарядні станції, де власники електричних та гібридних Porsche можуть заряджати авто безкоштовно. Щоб проїхати 100 км, власнику потрібно 5 хвилин на заряджання батареї – від джерела постійного струму 800 вольт, 270 кВт. Від 5% до 80% її можна зарядити за 93 хвилини – від джерела струму у 400 вольт, 50 кВт. А від джерела змінного струму у 11 кВт електричний спорткар заряджається за 8 годин.
«Taycan насправді унікальний: починаючи від «космічного» дизайну і закінчуючи 800-вольтною батареєю. Заряджаючись із потужністю до 270 кВт, вона не має аналогів на ринку. Експерти відзначили Porsche у номінаціях, та насамперед – віддали перемогу прогресу. Це автомобіль, який здивує світ ще не раз, адже він щойно розпочав свою подорож», – прокоментував перемогу бренд-директор Porsche в Україні Ігор Ткаченко.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: