in

Динаміка та витрата палива вражають: кросовер Jaguar F-Pace отримав гібридну версію

Компанія Jaguar представила оновлений F-PACE з вдосконаленим дизайном екстер’єру, новим інтер’єром, покращеним зв’язком та продуктивним гібридним силовим агрегатом.

Автомобіль має останнє покоління інформаційно-розважальної системи Pivi Pro і рядні 4- та 6-циліндрові двигуни з технологіями PHEV and MHEV.

Оновлений F-PACE отримав новий рельєфний капот з ширшим виступом й  згладжені та більш чітко окреслені поверхні. Збільшена решітка радіатора має форму, яка характерна для традиційного «діамантового» логотипу бренду. 

Також оновився й салон автомобіля – він став більш розкішним й з ексклюзивним оформленням – витонченими деталями, розкішними матеріалами та інтуїтивними технологіями, що створює затишний простір для всіх пасажирів.

Однак головною фішкою автівки є гібридна силова установка P400e. F-PACE буде доступний як плагін-гібридний та м’який гібридний, що дозволило підвищити ефективність автомобіля й розумно використовувати пальне.

Варто зазначити, що технологія м’якого гібриду (mild-hybrid electric vehicle – MHEV) уперше доступна для двигунів.

Відтепер доступними будуть такі модифікації F-PACE:

Дизельні

  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, 163 к. с., м’який гібридний, 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний;
  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, м’який гібридний, 204 к. с., 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний;
  • 3-літровий 6-циліндровий турбо, м’який гібридний, 300 к. с., 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний.

Бензинові

  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, 250 к. с., 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний;
  • 3-літровий 6-циліндровий з наддувом та турбонаддувом, м’який гібридний, 400 к. с., 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний;
  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, плагін-гібридний, 404 к. с., 8-ступінчаста автоматична коробка передач, повноприводний.

Нова 2-літрова 4-циліндрова плагін-гібридна модель поєднує потужність 404 к. с. та 640 Нм крутного моменту за допомогою бензинового двигуна та електричного мотора у 105 кВт. Електричний мотор живиться за допомогою літій-іонного акумулятора ємністю 17,1 кВт·год. Рівень викидів CO2 – від 49 г/км, споживання пального від 2,2 л/100 км. Показники прискорення – від 0 до 100 км/год за 5,3 секунди – дійсно вражають.

Повністю заряджений, новий P400e долає до 53 км шляху виключно на електротязі. Так плагін-гібридний F-PACE здатен проїхати середню у Великій Британії відстань денного пересування з та до місця роботи. Вона становить 30,2 км виключно в електричному режимі без додаткової підзарядки. Режим швидкої зарядки (Fast Charging) за 32 кВт прямого струму надає 0–80 % заряду за 30 хвилин. Водночас настінна домашня зарядна станція потужністю 7 кВт забезпечить заряд 0-80% лише за 1 годину 40 хвилин.

Вдосконалена MHEV технологія доступна для 4- та 6-циліндрових дизельних двигунів, інтегрована і у 6-циліндровий бензиновий силовий агрегат. Вона використовує вбудований стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG) для економії енергії, яка витрачається під час сповільнення та гальмування.

Так ця енергія зберігається в окремій 48-вольтній літій-іонній батареї аж до перерозподілу, аби допомогти двигуну у прискореному русі. Аналогічно – і для забезпечення точнішої роботи системи старт-стоп.

За допомогою технології м’який гібрид, 2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium наступного покоління, потужністю у 163 к. с. – хизується показниками: викиди CO2 від 163 г/км, споживання пального від 6,2 л/100 км.

Рядний 6-циліндровий 300-сильний дизельний двигун забезпечує впевнену роботу на низьких швидкостях, споживаючи пальне від  7,4 л/100 км із викидами CO2 лише  194 г/км. Водночас вражають функціональні характеристики: прискорення від 0 до 100 км/год за 6,4 секунди.

В Jaguar наголосили, що новий дизельний двигун розроблений згідно з вимогами обмеженого рівня викидів – це зокрема стандарт Euro 6d-Final. Інноваційність забезпечено завдяки прогресивним технологіям, послідовним схемам турбонаддуву та удосконаленій технології фінішної обробки компонентів двигуна.

Бензиновий 3-літровий 6-циліндровий двигун потужністю 400 к. с. забезпечить крутний момент 550 Нм та розвине швидкість від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди. Також інтегровані й новітні технології, а саме електричний нагнітач з підтримкою від турбонаддуву з подвійними каналами (twin scroll) та система безперервної зміни підйому клапанів.

2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 250 к. с. – це крутний момент 365 Нм, прискорення від 0 до 100 км/год за 7,3 секунди, рівень викидів CO2 – від 209 г/км*, споживання пального від 9,3 л/100 км*.

Усі двигуни постачаються з автоматичною 8-ступінчастою трансмісією від Jaguar, управління здійснюється кермовими пелюстковими перемикачами, для додаткової залученості водія у процес.

За словами головного інженера Jaguar Коліна Кіркпатріка, силова установка оновленого F-PACE задовольнить усіх клієнтів. Система нового покоління плагін-гібридних двигунів економно використовує пальне. А 53 км відстані виключно на електротязі – для більшості власників цього достатньо, аби задовольнити денні потреби у пересуванні.

 «Розширений діапазон вибору силових агрегатів включає наші останні бензинові та дизельні двигуни Ingenium, з передовими технологіями та ідеальним поєднанням продуктивності, точності та ефективності», – зазначив Кіркпатрік.

Як раніше повідомляв Autogeek, Jaguar анонсував нову версію електричного I-PACE. Автівка буде дешевшою, але матиме і меншу потужність.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як правильно вибрати і скільки коштує вантажне таксі в Києві

EuroNCAP склав рейтинг автопілотів: Tesla не потрапила в ТОП-5