in ,

Доступ за відбитком пальця: яким буде “розумний” конкурент Tesla від SAIC

Прем’єрний показ SAIC R ES33 відбувся на автосалоні у Шанхаї.

Китайський концерн SAIC представив новий флагманський електромобіль – SAIC R ES33. Новинка побудована на базі концепту Roewe R-Aura, що дебютував у листопаді 2020 року автосалоні у Гуанчжоу.

Від торішнього шоу-кара новий «розумний» електромобіль з «інтелектуальним тілом R-TECH» відрізняється більш незграбною зовнішністю з іншим оформлення передньої панелі та перемальованою кормою. Але деякі елементи все ж збереглися.

Наприклад, повністю скляний дах та двері без ручок. У Roewe R-Aura вони відкривалися по відбитку пальця, сканер якого розташовується на середній стійці. При цьому кузов SAIC R ES33 перероблений для кращої аеродинаміки. На неї працюють навіть 22-дюймові колісні диски.

Статус концепту дозволив китайцям не показувати салон майбутнього флагмана. У футуристичному інтер’єрі R-Aura красувалися два «підвішених в повітрі» екрани великої діагоналі, які замінили всі фізичні перемикачі, включно з важелем вибору їздового режиму. Чи з’являться такі ж дисплеї в розпорядженні SAIC R ES33 не відомо.

Розробники розповіли про декілька технологій, таких як підключення до мережі та різних сервісів, а також про просунутий автопілот з комплексом датчиків «Шість відчуттів» та технологією PP-CEM (піксельна хмара точок).

Мозком системи стане новий чіп Nvidia Drive AGX Orin в версії, яка має швидкістю обчислень у 500-1000 трильйонів операцій на секунду (500-1000 TOPS). Як стверджують у SAIC, новий флагман стане першою серійною моделлю з таким «мозком».

Інформацію про навколишнє середовище система буде отримувати від двох 4D-радарів, шести радарів далекої дії, 12 камер надвисокої чіткості та 33 інших сенсорів (включаючи ультразвукові). Також у арсеналі SAIC R ES33 система зв’язку з інфраструктурою 5G-V2X.

Електромобіль укомплектований трикомпонентною батареєю і електричною силовою установкою, для якої застосовано понад 1000 патентів. Потужність силової установки, ємність батареї та запас ходу не оголошені, але обіцяна особлива система захисту від теплового розгону акумулятора та загоряння.

Як раніше повідомляв Autogeek, Genesis представила свій перший електромобіль Electrified G80.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Cadillac кардинально міняє стратегію: кожна нова модель бренду буде електричною

Привертають увагу: у Києві встановили нові світлофори зі світлодіодним підсвічуванням