in

Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році

Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році
An employee performs a final test on a bank of lithium ion batteries at the Electrovaya Inc. headquarters in Mississauga, Ontario, Canada, on Thursday, March 1, 2018. Electrovaya was founded in 1996 to design, develop and manufacture lithium ion technologies that are used globally in industries such as aerospace, automotive, and personal electronics. Photographer: James MacDonald/Bloomberg

До 2023 року середньоринкові ціни на літій-іонні акумулятори для електромобілів опустяться нижче 100 доларів за 1 кВт·год.

Дослідницька компанія BloombergNEF (BNEF) опублікувала щорічний огляд цін на акумуляторні батареї для електромобілів. За даними аналітиків BNEF, в 2020 році ціни на літій-іонні акумуляторні батареї в порівнянні з 2019 роком впали на 13%.

Таким чином, середньозважена вартість зберігання 1 кВт·год електроенергії в тягових акумуляторах склала $137, хоча на ринку є транспортні засоби, в яких цей показник нижче $100. Це електробуси для китайського ринку, які використовують літій-залізо-фосфатній тягові батареї (LFP).

Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році

Як повідомляється, в цілому за десять років (з 2010 по 2020 рік) ціни на літій-іонні акумуляторні батареї впали на 89%, з більш ніж $1100 за 1 кВт·год до $137. За прогнозом BNEF, складеним на підставі даних про пасажирські та комерційні електромобілі, електроавтобуси та стаціонарні сховища, до 2023 року вартість зберігання 1 кВт·год опуститься нижче $100, а середня ринкова ціна складе $101. Це дозволить автовиробникам на окремих ринках продавати електромобілі за ціною аналогічних моделей з двигунами внутрішнього згоряння.

Зниження цін у 2020 році аналітики пов’язують зі збільшенням випуску, зростанням продажів та впровадженням нових дизайнів, а подальше падіння – з використанням нових катодних хімічних речовин та зниженням виробничих витрат.

Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році

У BNEF вважають, що до 2030 року вартість зберігання 1 кВт·год може скласти $58, але тільки за умови переходу на твердотільні батареї. За розрахунками, при масовому виробництві їх собівартість буде на 60% нижчою за існуючі літій-іонних батареї. Але для цього необхідно налагодити ланцюжок поставок ключових матеріалів, таких як тверді електроліти, які сьогодні не використовуються в літій-іонних батареях.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці відвойовують ринок батарей для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Дослідження: собівартість електромобілів та автомобілів з ДВЗ зрівняється вже у 2023 році
LG почне масове виробництво акумуляторів нового покоління вже у 2021 році

LG почне масове виробництво акумуляторів нового покоління вже у 2021 році

Ще одні китайці вийшли на ринок Європи: перші електромобілі Xpeng G3 були продані в Норвегії

Ще одні китайці вийшли на ринок Європи: перші електромобілі Xpeng G3 були продані в Норвегії