in

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Компанія Škoda вже наприкінці поточного року запустить виробництво свого першого серійного електрокросовера Enyaq iV.

Збирати електромобіль будуть на заводі автовиробника у Млада-Болеславі.

Škoda Enyaq iV буде першим в Європі автомобілем Volkswagen Group на базі MEB, виробленим за межами Німеччини. 

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

На ринку електрокросовери з’являться на початку 2021 року. 

Електромобіль довжиною 4648 мм, шириною 1877 мм та висотою 1618 мм, матиме колісну базу 2765 мм. Об’єм багажного відділення складатиме 585 л.

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

В базовій комплектації Enyaq iV буде задньоприводним й матиме один електродвигун. Більш потужні версії матимуть два мотори – по одному на кожну вісь.

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Всього будуть доступні п’ять варіантів потужностей та три акумулятора різної ємності. Запас ходу – близько 500 км (цикл WLTP). Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0.27.

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Базова модель початкового рівня – Škoda Enyaq iV 50 – отримає двигун потужністю 109 кВт (148 к.с.) та літій-іонний акумулятор ємністю 55 кВт/год, що дозволіть долати без підзарядки до 340 км. 

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Версія Enyaq iV 60 отримає мотор потужністю 132 кВт (179 к.с.) та батареєю на 62 кВт/год з запасом ходу 390 км. 

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Версія Enyaq iV 80 також буде задньоприводною з мотором потужністю 150 кВт (204 к.с.) та акумулятором ємністю 82 кВт/год. Запас ходу в цій модифікації складе до 500 км. 

Варто зазначити, що батарея на 82 кВт/год встановлена й в двох повнопривідних версіях: 80X і vRS, які видають 195 кВт (265 к.с.) і 225 кВт (306 к.с.) відповідно. Запас ходу в обох випадках – близько 460 км. Топова версія vRS з місця до 100 км/год розганяється за 6.2 секунди, а її максимальна швидкість складає 180 км/год.

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Заряджати електромобіль можна буде від звичайної побутової розетки на 230 В з виходом змінного струму 2,3 кВт, а також настінної зарядки потужністю до 11 кВт. Час зарядки в середньому складатиме 6-8 годин. А от від швидкісної зарядної станції потужністю 125 кВт акумулятор Enyaq iV від 10% до 80% заряджатиметься 40 хвилин.

В салоні електромобіля встановили 13.0-дюймовим центральним дисплеєм. Однак за оплату можна також встановити проекційний дисплей з доповненою реальністю. 

До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року

Окрім того в Enyaq iV доступні найсучасніші можливості підключення, інформаційно-розважальні рішення та типові функції ŠKODA Simply Clever. 

Клієнт може сам обрати за бажанням обробку салону екологічними чистими матеріалами.

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електричний серійний автомобіль Skoda Citigo-e тимчасово зняли з продажу.

За матеріалами: skoda-storyboard.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
До 500 км без підзарядки: перший серійний електромобіль Skoda Enyaq iV почнуть випускати наприкінці року
Volvo стане першою компанією в світі, що встановить LiDAR на серійні автомобілі

Volvo стане першою компанією в світі, що встановить LiDAR на серійні автомобілі

Надихнулися скейтбордом: Ізраїльський стартап презентував унікальну платформу для електромобілів

Надихнулися скейтбордом: Ізраїльський стартап презентував унікальну платформу для електромобілів