in

Черговий відклик: в електромобілях Tesla знайшли ще одну несправність

Черговий відклик: в електромобілях Tesla знайшли ще одну несправність

Це вже другий відклик електомобілів Tesla за останні два тижні й десятий за чотири місяці.

Цього разу сервісна кампанія зачепить 578 607 автомобілів Model S, X та Y, випущених у 2020-2022 роках, та Model 3 2017-2022 років. Як йдеться у офіційній заяві Національного управління безпеки руху на трасах (NHTSA) США, причиною відклику стала функція Boombox.

На думку регулятора, сигнали системи попередження пішоходів PWS (Pedestrian Warning System) під час руху, що відтворюються з її допомогою, не відповідають мінімальним вимогам до звуку для електромобілів федерального стандарту безпеки транспортних засобів. Нагадаємо, що відповідно до них, під час руху на швидкості до 30 км/год електромобіль повинен видавати звуки, які зроблять його «помітним» для пішоходів і велосипедистів та дозволять запобігти зіткненню.

Запит із цього приводу NHTSA направило виробнику ще у січні 2021 року, практично через місяць після того, як функція Boombox з’явилася в автомобілях марки. Як заявили в Tesla, жодної інформації про аварії чи травми, пов’язані з використанням Boombox у них немає, але сервісну кампанію оголосили. Вирішити проблеми планують випуском бездротового оновлення програмного забезпечення, яке відключить «проблемну» функцію в їздових режимах Drive, Neutral та Reverse.

Як раніше повідомляв Autogeek, Байден нарешті визнав заслуги Tesla.

За матеріалами: Reuters

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Черговий відклик: в електромобілях Tesla знайшли ще одну несправність
15 мільйонів до 2030 року: Німеччині до омріяної кількості електромобілів в країні поки не вистачає 14,3 млн одиниць

Від 20 до майже 200 тисяч доларів: які електромобілі й за скільки можна придбати у США

Samsung придбав український стартап Apostera: чим українці зацікавили південнокорейського виробника

Samsung придбав український стартап Apostera: чим українці зацікавили південнокорейського виробника