in

BYD планує відмовитися від ДВЗ та стати новим «зеленим» брендом

Китайська марка може повністю згорнути виробництво ДВЗ-моделей.

Уже найближчим часом китайська компанія BYD може стати ще одним «зеленим» брендом. Як повідомив місцевий ресурс CnEVPost, до такого висновку аналітики Huaxi Securities прийшли після оголошення виробником червневих показників продажів.

За даними компанії, минулого місяця було продано 49 765 легкових автомобілів, на 52,5% більше, ніж у червні 2020 року та на 10,2% більше, ніж у травні 2021 року. З них 40 116 одиниць – це так звані автомобілі на нових джерелах енергії (NEV), продажі яких відносно червня 2020 року зросли на 207,1%, а відносно травня 2021 року – на 26,6%.

Що стосується NEV, то частка гібридів та «чистих» електромобілів у червневих продажах приблизно однакова – 20 100 та 20 016 одиниць відповідно. У порівнянні з минулим роком продажі гібридів виросли на 536,7%, а у порівнянні з травнем цього року – на 55% електромобілів – на 102% та 7% відповідно.

Продажі паливних автомобілів склали всього 9649 одиниць, що на 50,7% менше, ніж в попередньому місяці, та на 28,5% менше, ніж роком раніше.

Що стосується червневої структури продажів, то у порівнянні з попереднім місяцем частка паливних легкових автомобілів знизилися на 10,5% , а плагін-гібридів на 11,7% до 40,4%. При цьому сумарно плагін-гібриди та чисті електромобілі склали 80,6% продажів BYD.

Явним лідером серед електрифікованих моделей був флагманський седан Qin PLUS DM–i – понад 100 000 замовлень і зростання на 67,3% у порівнянні з попереднім місяцем.

«Ми вважаємо, що дані про продажі в цьому місяці є достатнім свідченням далекоглядної і точної компоновки гібридних технологій компанії та успішного комерційного впровадження, а також того, що скоро відбудеться повний перехід компанії на автомобілі на нових джерелах енергії», – йдеться у звіті Huaxi Securities.

На думку аналітиків, липень та серпень будуть ще більш успішними для компанії. Це пов’язують з появою нової більш місткої батареї у гібрида DM-i та випуском оновленої версії електричного седана Han. Також до кінця року компанія оновить гібрид Han DM-i, а у третьому кварталі на ринку очікується перший седан компанії на платформі E3.0 – BYD Dolphin, який позиціонується, як найекономічніший електромобіль початкового рівня.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайська марка BYD доставила до Норвегії першу партію електричних кросоверів Tang.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новенькі PEUGEOT 208 надійшли до автопарку прокатного сервісу AVIS у Києві

Прев’ю: що потрібно знати про наступну гонку Formula E у Нью-Йорку