in

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

BMW Group пропонує найширший у світі вибір автомобілів преміум-класу з електрифікованою системою приводу. Цифрові рішення для збільшення частки електричного водіння, пропоновані плагін-гібридними моделями – BMW 7 серії, BMW 5 серії і BMW X1 – також будуть доступні в майбутньому з повністю електричним приводом.

Розробивши десятирічний план екологічності, BMW Group підкреслює свою прихильність цілям Паризької угоди щодо клімату, при цьому основна увага приділяється розвитку електромобільності. Сьогодні автомобілі брендів BMW і MINI з повністю електричними та плагін-гібридними системами приводу вже складають приблизно 13,3 відсотків від усіх нових реєстрацій у всій Європі (джерело: Звіт IHS Markit про нові реєстрації за липень 2020 р.) Це у 1,5 рази перевищує середню частку всіх брендів, яка становить близько 8 відсотків. Компанія очікує, що цей показник виросте до 1/4 до 2021 року, до 1/3 до 2025 року і до 50 відсотків до 2030 року.

Автомобілі брендів BMW і MINI з електрифікованими системами приводу на даний момент пропонуються на 74 ринках по всьому світу, де до 2019 року було продано понад 500 000 електрифікованих автомобілів. До кінця 2021 року ця цифра, ймовірно, перейде межу мільйона. Незважаючи на обмеження, пов’язані з пандемією, у першій половині 2020 року було продано більше автомобілів BMW Group, ніж за відповідний період попереднього року. Цілі BMW Group в області екологічності спрямовані на те, щоб до 2030 року по всьому світу використовувати більше семи мільйонів автомобілів з електрифікованими системами приводу, з яких дві третини – повністю електричні. В результаті масового розвитку електромобільності викиди, що виробляються автомобілями BMW Group на кілометр пробігу, до 2030 року скоротяться приблизно на 40 відсотків.

«Право вибору»: ефективний підхід до світової екологічності.

Поточний наступ моделей прокладає шлях до цієї мети, при цьому компанія слід підходу «права вибору», щоб врахувати потреби клієнтів і вимоги законодавства на світових автомобільних ринках. BMW X3 – перша модель, доступна як з високоекономічними бензиновими, так і з дизельними двигунами, включаючи 48-вольтную технологію «м’якого гібрида» Mild Hybrid, а також з плагін-гібридною системою приводу або повністю електричною системою приводу.

У майбутньому на одній виробничій лінії будуть випускатися й інші серійні моделі з електрифікованими та звичайними приводами. Наприклад, наступне покоління розкішних седанів BMW 7 серії буде пропонуватися також у повністю електричному варіанті. Також масові серії BMW 5 і BMW X1 будуть виведені на ринок не тільки зі звичайними двигунами внутрішнього згоряння та плагін-гібридними системами, але й з повністю електричними приводами.

Електрифікація приводних систем є невід’ємною частиною майбутньої області D-ACES (Design, Autonomous, Connected, Electrified und Services/Shared), визначеної BMW Group в її стратегії NUMBER ONE> NEXT. Сьогодні BMW Group вже пропонує найширший вибір відповідних автомобілів по всьому світу. Ці моделі також вражають динамічними характеристиками. Крім того, їхня привабливість пояснюється виразним дизайном і передовими розробками в аспектах роботи та цифрових технологій, які орієнтовані на спосіб життя сучасних цільових груп.

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

П’яте покоління технології BMW eDrive відзначає свою першу появу в новому BMW iX3 (витрата пального у змішаному циклі: 0,0 л/100 км; енергоспоживання: 17,8 – 17,5 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 0 г/км). Якість її компонентів – електродвигуна, високовольтної батареї, технології зарядки та силової електроніки – є результатом досвіду, накопиченого брендом BMW i в секторі електромобільності з 2011 року. BMW Group покладається на власні розробки всіх компонентів для технології BMW eDrive. Одним із прикладів досягнень, отриманих таким чином, є високовольтна батарея для BMW i3, ємність якої збільшилася удвічі з моменту запуску цієї моделі, не дивлячись на незмінний простір для встановлення.

Справжнє задоволення від керування, абсолютно позитивні емоції: повністю електрична мобільність з BMW iX3, BMW i3 та MINI Cooper SE

З п’ятим поколінням технології BMW eDrive, представленої у BMW iX3, економічність і розвиток потужності електродвигуна, енергоємність високовольтної батареї, зарядна ємність та інтелектуальне керування всією системою досягають нового рівня. Нещодавно розроблений електродвигун автомобіля розвиває потужність 210 кВт/286 к.с. і приводить у рух задні колеса. Перший повністю електричний кросовер поєднує в собі спортивність і великий запас ходу до 520 кілометрів – не за рахунок особливо великих батарей, а з продуманою загальною концепцією економічності та динаміки. З 2021 року п’яте покоління технології BMW eDrive також буде використовуватися у моделях BMW i4 та BMW iNEXT.

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

Повністю електричний привід, алюмінієве шасі та пасажирська капсула з армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP) – ось так BMW i3 (витрата пального у змішаному циклі: 0,0 л/100 км; енергоспоживання: 13,1 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі викиди: 0 г/км), як і раніше переконливо підтверджує свою роль піонера в області електромобільності преміум-класу майже через сім років після свого дебюту. Завдяки легкому матеріалу з карбону BMW i3 забезпечує спортивні ходові риси навіть із порівняно невеликою батареєю, при цьому вага автомобіля знаходиться на тому самому рівні, що й у звичайної моделі в своєму сегменті. Електричний синхронний двигун для BMW i3 розвиває максимальну потужність 125 кВт/170 к.с., а для BMW i3s навіть 135 кВт/184 к.с. (витрата пального у змішаному циклі: 0,0 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 14,6 – 14,0 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 0 г/км).

Більш потужна версія системи приводу також використовується в MINI Cooper SE. Найважливішою відмінністю від BMW i3s є те, що перший повністю електричний автомобіль MINI має передній привід, що характерно для бренда. З іншого боку, BMW i3 та BMW i3s спираються на класичну концепцію заднього приводу. Гнучкість технології BMW eDrive також відбивається у характерній версії високовольтної батареї, що має Т-подібну форму та яка розташована глибоко у підлозі автомобіля. У результаті кількість місця, яке доступне пасажирам, а також об’єм багажного відділення у MINI Cooper SE точно такі самі, як і у тридверному MINI з традиційним приводом.

Найкраще з двох світів: плагін-гібридні моделі від BMW і MINI.

Завдяки інтелектуально керованій взаємодії між обома системами приводу плагін-гібридні моделі від BMW і MINI поєднують у собі найкраще з двох світів. Вони полегшують водіння виключно на електриці в міських умовах і під час поїздок між будинком і роботою, а також збільшують загальний запас ходу транспортних засобів для поїздок на великі відстані. Електричний запас ходу збільшується за рахунок інтенсивної регенерації на фазах руху накатом і сповільнення. Крім того, інтелектуальне керування енергоспоживанням дає можливість заощадити ємність високовольтної батареї спеціально для локального водіння без викидів у населених пунктах. Попереднє кондиціонування салону є стандартним і гарантує оптимальний комфорт у будь-який час року завдяки автономному опаленню та кондиціюванню повітря.

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

У плагін-гібридних моделях BMW 7 серії, BMW X5 xDrive45e (витрата пального у змішаному циклі: 2,1 – 1,6 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 23,5 – 21,3 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 47 – 37 г/км) і абсолютно новому BMW 545e xDrive Седан (витрата пального у змішаному циклі: 2,4 – 2,1 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 16,3 – 15, 3 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 54 – 49 г/км) електродвигун, інтегрований у коробку передач Steptronic, працює разом з рядним шестициліндровим бензиновим двигуном, забезпечуючи вихідну потужність системи 290 кВт/394 к.с.

Типове для бренда поєднання спортивності й екологічності також характерне для моделей, в яких плагін-гібридні системи складаються з чотирициліндрового бензинового двигуна й електродвигуна, який також інтегрований у 8-ступінчасту коробку передач Steptronic. За особливо високих навантажень потужність системи, створювана двома силовими агрегатами, може бути збільшена на додаткові 30 кВт/40 к.с. на короткий період. Ця функція XtraBoost збільшує потужність системи, наприклад, під час маневрів Kickdown, до 215 кВт/292 к.с., забезпечуючи значно більш спонтанне зростання потужності, ніж у випадку зі звичайними бензиновими та дизельними двигунами. У BMW 3 серії та BMW 5 серії ця плагін-гібридна система пропонується для чотирьох моделей відповідно, моделі Седан і Touring доступні з повним і заднім приводом. Крім того, враження від водіння BMW X3 xDrive30e (витрата пального у змішаному циклі: 2,4 2,1 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 16,7 – 16,0 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 54 – 47 г/км) виходять з переваг від двох моторів і чотирьох ведучих коліс.

Спортивна різноманітність – загальна характеристика плагін-гібридних моделей BMW і MINI у сегменті компактних автомобілів преміум-класу. Це результат використання технології повного приводу для гібридів, унікальної в конкурентному середовищі. Електродвигун передає крутний момент на задні колеса через одноступінчасту трансмісію. Трициліндровий бензиновий двигун передає потужність на 6-ступінчасту коробку передач Steptronic і приводить у рух передні колеса. У результаті загальна потужність системи становить 162 кВт/220 к.с. у BMW X1 xDrive25e (витрата пального у змішаному циклі: 1,9 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 13,8 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 43 г/км), 162 кВт/220 к.с. у BMW X2 xDrive25e (витрата пального у змішаному циклі: 1,9 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 13,7 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 43 г/км) і 162 кВт/220 к.с. у MINI Cooper SE Countryman ALL4 (витрата пального у змішаному циклі: 2,0 – 1,7 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 14,0 – 13,1 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 45 – 40 г/км). BMW 225xe Active Tourer (витрата пального у змішаному циклі: 1,9 л/100 км; енергоспоживання у змішаному циклі: 13,5 кВт·год/100 км; викиди CO2 у змішаному циклі: 42 г/км) має потужність системи 165 кВт/224 к.с.

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

За допомогою інноваційних цифрови послуг BMW Group активно сприяє збільшенню частки електричного водіння, яке пропонують плагін-гібридні моделі. Функція BMW eDrive Zone автоматично активує повністю електричний режим руху, як тільки автомобіль в’їжджає у міські зони з низьким рівнем викидів і аналогічні райони міста. Крім того, локальне водіння без викидів з плагін-гібридною моделлю BMW винагороджується через глобальну унікальну преміум-програму BMW Points.

Продукти та послуги BMW Charging і MINI Charging забезпечують просте та зручне заряджання вдома та в дорозі. Вони охоплюють різні типи Wallbox, включно із послугами зі встановлення, індивідуальні пропозиції щодо купівлі екологічно чистої електроенергії та доступ до найбільшої у світі мережі громадських зарядних станцій, що включає більше 155 000 точок зарядки тільки в Європі. Більш того, BMW Group істотно розширює свою корпоративну інфраструктуру заряджання до приблизно 4100 точок заряджання тільки у Німеччині.

Від необробленого матеріалу до вторинної переробки: зосередження уваги на всьому ланцюжку створення вартості.

BMW Group поєднує подальший розвиток електромобільності з цілісним розумінням екологічності, завжди маючи на увазі весь ланцюжок створення вартості та повний виробничий цикл – від закупівлі сировини, виробництва та терміну служби автомобіля до подальшої утилізації. Сьогодні загальний вплив на навколишнє середовище плагін-гібридної моделі, відомий як викид CO2, вже значно нижчий, ніж у автомобіля з традиційним двигуном. Наприклад, BMW X1 xDrive25e вже демонструє на 31% менше значення, ніж відповідна модель з бензиновим двигуном, за використання зарядного струму від електроенергії ЄС протягом всього життєвого циклу. Якщо автомобіль використовує виключно екологічно чисту електроенергію впродовж усього терміну служби, викид CO2 буде навіть на 55 відсотків нижче.

BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року

BMW Group, крім іншого, розробляє на майбутнє екологічно безпечний цикл матеріалів багаторазового використання для елементів батареї. Основні споживані матеріали – кобальт і літій – надходять виключно від постачальників, які дотримуються суворих стандартів щодо екологічної та соціальної концепції раціонального використання ресурсів. Вони купуються BMW Group і передаються виробникам батарейних елементів. Електродвигун останнього покоління BMW eDrive виробляється без сировини з так званих рідкоземельних елементів. Крім того, для виробництва всіх компонентів технології BMW eDrive останнього покоління використовується електрика з виключно відновлюваних джерел. У результаті впродовж наступних десяти років буде попереджено близько 10 мільйонів тонн викидів CO2.

У цілому, з цього року всі виробничі підприємства BMW Group по всьому світу будуть на 100% забезпечені екологічно чистою електроенергією. Компанія також істотно збільшить частку вторинних матеріалів, використовуваних у нових автомобілях. У майбутньому велике значення набуде подальше використання та переробка високовольтних батарей. Після використання в автомобілях з електрифікованими системами приводу вони можуть служити у ролі стаціонарних накопичувачів енергії вітру та сонця, що в даний час використовується на заводі BMW у Лейпцигу. Ефективна переробка сировини починається тільки після цього. У той час як квота на переробку у розмірі 50 відсотків у даний час потрібна в усій Європі, BMW Group і німецький фахівець з переробки Duesenfeld спільно розробили процес, в якому запланована квота на переробку понад 95 відсотків, включно з графітом і електролітом.

ДОДАТОК myBMW UA: СВІТ ЦИФРОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

Власники цінують здатність автомобілів преміального класу дивувати і надихати. Відповіддю став додаток myBMW UA, спільний продукт BMW Group і АВТ Баварія Україна. Цифрове вимірювання брендів BMW, що відкриває світ необмежених можливостей.

Сьогодні до myBMW UA вже приєдналися сотні власників авто і палких прихильників брендів в Україні. Вони відкрили для себе доступ до унікальних подій та новин, несподіваним можливостям, а також закритим заходам брендів BMW.

Деякі моделі, котрі перебувають в експлуатації, також можуть бути дооснащені даною телематичною функцією. Власники можуть проконсультуватися у офіційних дилерів BMW на предмет можливості дообладнання своїх автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
BMW планують випустити понад 7 млн повністю електричних або плагін-гібридних автомобілів до 2030 року
Новий Rolls-Royce Ghost отримає іноваційну передню панель з ілюмінацією - відео

Новий Rolls-Royce Ghost отримає іноваційну передню панель з ілюмінацією – відео

Tesla запатентувала склоочисники на магнітній подушці: як це працюватиме

Tesla запатентувала склоочисники на магнітній подушці: як це працюватиме