in

Автономні роботи-доставщики Nuro R2 офіційно прийняті на роботу

Стартап-компанія Nuro отримала дозвіл на комерційне використання безпілотних вантажних шатлів R2 в Каліфорнії.

Робототехнічна компанія Nuro перше в історії отримала дозвіл на комерційне використання своїх безпілотних транспортних засобів у Каліфорнії, що дозволяє їй стягувати з клієнтів плату за доставку їжі та товарів.

Компанія заявила, що запустить службу доставки з парком автономних Toyota Prius. Пізніше до них приєднаються безпілотні електричні фургони R2, здатні пересуватися на швидкості 40 км/год. У салоні робота-доставщика R2 немає водійського сидіння та звичних елементів управління, тільки місце для пакетів з вантажем. Фургон контролюється віддалено оператором.

Nuro тестує автономні транспортні засоби на дорогах Каліфорнії з водіями з 2017 року, а в лютому цього року Національного управління безпекою руху на трасах (NHTSA) США допустило автономний фургон R2 до доріг загального користування та дозволило протестувати два безпілотні шатли у дев’яти містах країни.

Це дозволило стартапу приступити до випробувань у Х’юстоні. Наступною стала Каліфорнія, а в цілому за два роки Nuro планує вивести на вулиці американських міст близько 5000 електричних роботів-доставщиків R2. Успіху компанії сприяє й пандемія. Минулого місяця Nuro вдалося залучити $500 млн фінансування, оскільки інвестори охоче вкладають в технології безконтактної доставки товарів.

Як раніше повідомляв Autogeek, 5 000 безпілотників Nuro отримали дозвіл їздити по звичайним дорогам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Компанії Magna та LG створили нового виробника компонентів для електромобілів

Концерн GM націлився на тотальну електрифікацію: 30 електричних моделей до 2025 року