Дедалі менше клієнтів вважають Tesla “топовою” маркою. За даними опитування UBS, глобальна привабливість Tesla знизилася до мінімуму. Цифри відрізняються від регіону до регіону, але падають на всіх ключових ринках як у США, так і в Європі та Китаї. Водночас зростає рівень схвалення конкурентів – BYD, BMW, Xiaomi та інших.
Згідно з глобальним опитуванням, кількість покупців, які вважають Tesla найкрутішим у світі автомобільним брендом, знизилася до 18 відсотків. Ще 2022 року цей показник становив 23 відсотки. На батьківщині, у США, рівень схвалення за той самий час впав з 38 до 29 відсотків, а в Європі – з 20 до 15 відсотків.
Найнижчий результат, однак, Tesla показала в Китаї, який допоміг їй вийти на прибуток в останні роки. Відсоток китайських клієнтів, які вважають Tesla фаворитом, становив лише 14 відсотків проти 18 у 2023 році. А 2020-го він становив 30 відсотків.
У Китаї Tesla більше не сприймається як технологічний лідер, кажуть аналітики, а європейців налякали політичні амбіції голови компанії Ілона Маска.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Tesla почали масово провалювати техогляд.