in

Автомобілісти більше не вважають Tesla крутими автомобілями, – опитування

Дедалі менше клієнтів вважають Tesla “топовою” маркою. За даними опитування UBS, глобальна привабливість Tesla знизилася до мінімуму. Цифри відрізняються від регіону до регіону, але падають на всіх ключових ринках як у США, так і в Європі та Китаї. Водночас зростає рівень схвалення конкурентів – BYD, BMW, Xiaomi та інших.

Згідно з глобальним опитуванням, кількість покупців, які вважають Tesla найкрутішим у світі автомобільним брендом, знизилася до 18 відсотків. Ще 2022 року цей показник становив 23 відсотки. На батьківщині, у США, рівень схвалення за той самий час впав з 38 до 29 відсотків, а в Європі – з 20 до 15 відсотків.

Найнижчий результат, однак, Tesla показала в Китаї, який допоміг їй вийти на прибуток в останні роки. Відсоток китайських клієнтів, які вважають Tesla фаворитом, становив лише 14 відсотків проти 18 у 2023 році. А 2020-го він становив 30 відсотків.

У Китаї Tesla більше не сприймається як технологічний лідер, кажуть аналітики, а європейців налякали політичні амбіції голови компанії Ілона Маска.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Tesla почали масово провалювати техогляд.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відтепер гібрид: компактний кросовер Toyota Aygo Х оновили

ДТП на півмільйона доларів: у Черкасах електромобіль Rolls-Royce Spectre потрапив у аварію