in

Автомобілі слідкуватимуть за діями водія і пасажирів за допомогою прихованих камер: для чого це потрібно

Спеціалісти Bosch розробили систему, яка буде контролювати стан водія і, виходячи з отриманих даних, впливати на рух автівки.

Таким чином в компанії будуть боротись із великою кількістю ДТП, основною причиною яких є відволікання водіїв на телефони, сонливість, втома. Офіційно презентують її в Лас-Вегасі 6 січня 2020 року.

Основою системи є штучний інтелект, який з допомогою камер слідкує за станом водія. Якщо він, наприклад, виявить признаки сонливості, то автоматично знизить швидкість автівки.

“Якщо автомобіль знає, що роблять його водій і пасажири, водіння стане безпечнішим і зручнішим”, – зазначив член правління Robert Bosch GmbH Харальд Крюгер.

Очікується, що в нових моделях ця система з’явиться вже в 2020 році.

В Євросоюзі вже працюють над технологією безпеки, яка буде попереджувати про сонливість чи відволікання водії і планують її зробити стандартною для всіх автомобілів, що пересуваються по території ЄС. В Європейській комісії підрахували, що до 2038 року таким чином вдасться врятувати 25 000 людських життів і попередити не менше 140 000 випадків важкого травмування.

Міжнародні дослідження показали, що майже кожна дорожня пригода пов’язана з відволіканням водія або сонливістю. Експерти встановили, що якщо водій, їдучи на швидкості 50 км/год відволікається на повідомлення в телефоні хоча б на три секунди, то за цей час проїжджає 42 метри.

В Bosch вирішили, що уникнути таких ситуацій допоможе вбудована в кермо камера. Отримуючи картинку, штучний інтелект визначить, коли водій засинає, відволікається від дороги або повертає голову в сторону і порадить зупинитися і відпочити, а в разі відсутності реакції з боку водія, знизить швидкість. При навчанні системи, наприклад розуміння стану сонливості водія, фахівці використовували записи реальних ситуацій.

Також ця система буде контролювати і пасажирів не тільки на передньому сидінні, а і на задньому. Ля цього потрібна іще одна камера – на дзеркалі заднього виду. Після обробки отриманої інформації водій отримає повідомлення про погано пристебнуті ремені.  

Штучний інтелект зможе відрегулювати положення подушок безпеки і відповідно підтягнути ремінь безпеки в залежності від положення тіла пасажира. Вона ж буде запобігати спрацьовуванню подушки безпеки пасажира, якщо на сидінні встановлено дитяче крісло.

Разом з цим система подбає і про зручність водіння – відрегулює дзеркало заднього виду, положення сидіння, висоту керма, налаштує інформаційно-розважальну систему в залежності від того, хто зайняв водійське сидіння. Також камера дозволяє управляти мультимедіа за допомогою жестів і очей.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Renault представила концепт EZ-ULTIMO – автономного електричного робомобіль з мережевими можливостями для мобільних сервісів транспорту загального користування, що надає преміальне обслуговування для пасажирів.

По матеріалах: bosch-presse.de.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Новий електрокросовер BMW iX3 зможе проїжджати 400 км на одному заряді: розкрито всі характеристики

Новий законопроект: електромобілі в Україні мають здешевшати – амбітна мета до 2030 року