На початку року компанія Apple відмовилася від розробки власного електромобіля, хоча інвестувала за останні 10 років у проект приблизно 10 млрд доларів. За даними Bloomberg, співпраця Apple і BYD допомогла останній створити досконаліші тягові акумулятори для електромобілів.
За словами представників Bloomberg, співпраця Apple і BYD у сфері створення більш досконалих тягових акумуляторів розпочалася 2017 року, і вона була зосереджена на оптимізації конструкції батареї та технології пакування “комірок” в межах батареї. Принаймні, Apple поділилася з BYD деякими ідеями в цій сфері, включно з оптимізацією системи охолодження тягових батарей.
Щодо хімічного складу акумуляторів особливо революційних ідей висловлено не було, а тому BYD будувала свою стратегію навколо типу LFP, що поєднують літій з фосфатом заліза. Альянс компаній ставив перед собою завдання збільшення запасу ходу електромобіля без підзарядки.
При цьому спочатку, як стверджує Bloomberg, компанія Apple розраховувала застосувати спільно розроблені з BYD технології при виробництві тягових батарей для фірмового електромобіля. Надалі шляхи компаній розійшлися, і Apple на пізніх етапах орієнтувалася на інших постачальників тягових батарей, але в підсумку повністю відмовилася від ідеї випускати електромобілі.
За інформацією Bloomberg, ті чи інші напрацювання, досягнуті в рамках проєкту зі створення електромобіля, Apple змогла використовувати при створенні гарнітури доповненої реальності Vision Pro і нейронного процесора для інших своїх пристроїв. Не виключено, що накопичений досвід надалі допоможе Apple створювати побутових роботів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: