in

Американський стартап випустив перший в світі інструмент для оцінювання роботи автопілотів

Американський стартап Aurora розробив критерії оцінки безпеки систем активної допомоги водієві.

Презентація методології стартапу відбулася через кілька днів після того, як національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) ініціювало перевірку автопілота Tesla після серії ДТП за участю електромобілів американської марки та автомобілів швидкої допомоги. 

Коментуючи такі дивні співпадіння, співзасновник та генеральний директор Aurora Кріс Урмсон заявив, що розслідування NHTSA «не має відношення» до рішення стартапу про випуск своєї системи, яку він назвав «структурованим підходом» до тестування та підтвердження безпеки систем автономного водіння. Вона включає чотири рівні перевірки, пов’язані з безпечною розробкою, тестуванням та оцінкою систем автономного водіння. Кожен з цих етапів перевірки потребує чіткого підтвердження відповідності встановленим вимогам.

Як пише агентство Reuters, Урмсон веде постійний діалог з NHTSA, починаючи з того моменту, коли він запускав програму Google зі створення безпілотних автомобілів, пізніше перейменовану у Waymo. Також стартап веде переговори з низкою професійних організацій, таких як Товариство інженерів автомобільної промисловості (SAE), Інститут інженерів з електротехніки і електроніки та іншими галузевими співтовариствами з метою створення єдиних стандартів у сфері аудиту безпеки автомобільних систем автопілота.

Партнерами стартапу в цьому проєкті виступають американська компанія PACCAR, третій у світі виробник важких вантажівок після Daimler AG і Volvo Trucks, та Volvo Group. З їх допомогою Aurora планує впровадити свою систему в комерційну експлуатацію до 2023 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайський технологічний гігант Baidu представив концепт «автомобільного робота» Apollo.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Запас ходу 600 км і повний привід: стало відомо, яким буде електричний флагман Ora Cherry Cat

Черга – на кілька років: бум попиту на електромобілі спровокував брак обладнання для їхнього виробництва