Автори YouTube-каналу Carwow організували дрег-заїзд між представниками німецького та китайського автопромів. За Німеччину виступали Porsche Taycan GTS та BMW iX M60, за Китай – два електромобілі від Human Horizon: HiPhi Z та HiPhi X. Перший називають китайським «Тайканом», другий – конкурентом баварського електрокросовера BMW iX.
Porsche Taycan GTS Sport Turismo оснащений двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 598 к.с. та 850 Нм крутного. Коробка передач – двошвидкісна. У режимі Overboost седан масою 2310 кг прискорюється від 0 до 96 км/год за 3,5 секунди. Коштує «німець» 140 440 доларів.
Його китайський «двійник» HiPhi Z також використовує двомоторну силову установку (по одному на осі), що генерує 672 к.с. та 820 Нм. Важить седан 2540 кг та коштує 113670 доларів.
Китайський електрокросовер HiPhi X також повнопривідний. Потужність його силової установки – 598 к.с., максимальний крутний момент – 820 Нм. Споряджена маса – 2580 кг. Цінник – 118 085 доларів.
Баварський кросовер BMW iX M60 коштує 155 060 доларів. Два його електродвигуни видають 619 к.с. та 1100 Нм. При цьому він не лише найдорожчий, а й найважчий серед учасників – 2584 кг.
Найкращий час у заїзді на 1/4 милі (402 м) показав Porsche Taycan – 11,8 секунди. BMW iX M60 знадобилося 12,0 секунд, китайському седану HiPhi Z – 12,3 секунди, а його брату-кросоверу – 12,7 секунди.
У заїзді на півмилі (804 м) зі швидкості 48 км/год китайський седан вирвався вперед, але на фініші виявився лише третім, пропустивши вперед «німців». На тій самій дистанції, але вже зі швидкості 96 км/год результат виявився тим самим.
Найкращим у гальмуванні зі швидкості 161 км/год був китайський кросовер HiPhi X, найгіршим – Porsche Taycan, якому знадобилася найбільша відстань для повної зупинки. Як все було, ви можете подивитися у відео нижче.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen готується до презентації нового Passat.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: