in ,

Запас ходу на електротязі збільшено вдвічі: що відомо про новий гібрид Volkswagen Tiguan PHEV

Офіційна прем’єра Volkswagen Tiguan наступного покоління відбудеться восени цього року. Готуючись до цієї події, прес-служба концерну вже опублікувала кілька офіційних фотографій нового кросовера для європейського ринку. Але знімків плагін-гібридної версії серед них не було. Шпигунські фотографії гібрида, отримані у своїх джерел, опублікувало видання Carscoops.

Зовні від «паливних» версій плагін-гібрид відрізняється лише значком «е» та зарядним лючком на лівому крилі. Салони у кросоверів ідентичні. Базові версії Tiguan збережуть колишній 12,7-дюймовий дисплей. Топові отримають новий 15,0-дюймовий дисплей від електричного седана ID.7. Перемикач коробки перенесений на рульову колонку. Його місце на центральній консолі зайняла «шайба» перемикання режимів водіння. Рульове колесо у кросовера звичайне, без сенсорів. Також збережено старомодні фізичні кнопки.

Як повідомили раніше в Volkswagen, новий Tiguan PHEV отримає акумулятор ємністю 18,5 кВт•год та проїжджатиме на електротязі до 100 км. Тоді як у його попередника ємність блоку складає 10,4 кВт•год, а пробіг на електротязі 50 км.

Відомо, що новий Tiguan переїхав на сучаснішу платформу MQB Evo, яку використовує VW Golf. Також йому обіцяні дві нові плагін-гібридні трансмісії VWGroup з підтримкою швидкісної зарядки постійними струмами. В їх основі лежить 1,5-літровий рядний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом. Базова версія плагін-гібриду – передньопривідна потужністю 204 к.с., топова – 272-сильна повнопривідна. За доплату запропонують нове адаптивне настроювання демпфера VW DCC Pro. Більше інформаціїї з’явиться під час прем’єри.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen показав дві нові електричні моделі свого бренду Scout.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Через 47 років та 8 поколінь: Ford випустив останній екземпляр Fiesta

Завод Nissan у США переобладнають під виробництво електромобілів нового покоління