in

Вдвічі менший та вдвічі потужніший за CCS: Tesla презентувала новий роз’єм для заряджання електромобілів

Власники електромобілів Tesla зможуть поповнювати батареї в сторонніх мережах без адаптерів.

Американська компанія представила новий дизайн свого зарядного роз’єму та перейменувала його на Північноамериканський стандарт зарядки (NACS). Презентація супроводжувалася заявою, що це найпоширеніший стандарт у Північній Америці.

У Tesla розраховують, що автовиробники та оператори зарядних мереж оцінять внесок компанії в прискорення переходу світу до «зеленої» енергетики й «з нетерпінням чекають на майбутні електромобілі, які використовують дизайн NACS й заряджаються у мережах Tesla Supercharging та Destination Charging».

Новий роз’єм Tesla – універсальний. Він дозволяє поповнювати батареї як змінним, так і постійним струмом потужністю до 1 МВт. У ньому немає частин, що рухаються, він вдвічі менший та вдвічі потужніший за комбіновані роз’єми CCS, що широко використовуються в Європі та США. Якщо NACS стане новим галузевим стандартом, то в майбутньому зможе витіснити CCS.

Цікаво, що файли дизайну та специфікації Tesla виклала у вільний доступ, заявивши, що працює над кодифікацією роз’єму для зарядки в якості загальнодоступного стандарту. Вони включають таблиці даних для роз’ємів постійного та змінного струму, а також три файли САПР (система автоматизованого проектування робіт). Очевидно, що таким чином в Tesla вирішили посприяти зацікавленності потенційних користувачів у своїй зарядці.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla заробляє на кожному автомобілі у 8 разів більше, ніж Toyota.

За матеріалами: Tesla

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Майже електромобіль: Volkswagen презентували офісне крісло з електродвигуном та запасом ходу 12 км

Продажі електромобілів Volkswagen ID перевищили півмільйона екземплярів