in

Швидше і дешевше: Volkswagen допоможе Mahindra наздогнати Tata на ринку електромобілів в Індії

Терміни виходу електромобілів Mahindra на ринок не називаються.

Індійська корпорація Mahindra має намір посісти своє місце на електромобільному ринку Індії. Допомогти їй в цьому узявся німецький концерн Volkswagen. Підписана партнерами угода про співпрацю передбачає використання у майбутніх електромобілях Mahindra «фольксвагенівської» архітектури MEB.

Також німці дозволили використання своїх батарей та електродвигунів в оригінальній платформі Mahindra, розробка якої розпочалася кілька років тому. Це дозволить прискорити та значно здешевити цей процес.

Mahindra e2o Plus

Коли з’являться перші індійські електромобілі, народжені у співпраці Volkswagen та Mahindra, не уточнюється. Ймовірно, довго чекати не доведеться. Mahindra планує потіснити Tata Motors, єдиного місцевого виробника електромобілів.

Цікаво, що Mahindra – один із піонерів у галузі виробництва електромобілів в Індії. У 2010 році корпорація викупила стартап REVA, який випускав електричний компакт REVAi. Через три роки вийшла покращена версія Mahindra e2o, а 2016 році – п’ятидверна модифікація Mahindra e2o Plus. На конвеєрі електромобіль протримався до 2019 року.

За відсутності зарядної інфраструктури в Індії популярністю електромобілі Mahindra не користувалися. У компанії розраховують, що друга спроба буде більш успішною.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Volkswagen розкрили плани щодо виробництва електрокросоверів та електропікапів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Hyundai Ioniq 5 з автопілотом почав працювати курʼєром у службі доставки

260 км на одному заряді: німці з китайського електромобіля зробили міні-сміттєвоз