На один кілометр шляху флагман стартапу Lightyear витрачає в півтора рази менше енергії, ніж будь-який інший порівняний за габаритами електромобіль.
На підтвердження тому нідерландський стартап опублікував відео з випробувань, під час яких Lightyear One тестували на аеродинаміку та ефективність на високих швидкостях. Заїзди проходили на випробувальному полігоні Bridgestone (EUPG) у Апрілії, Італія.
Час та місце тестів вибрали не випадково – хотіли перевірити яким чином низькі температури та високі швидкості позначаться на запасі ходу електромобіля, який частину шляху проїжджатиме за рахунок енергії сонця. Випробування проходили при температурі близько 10°C. При цьому Lightyear One рухався із середньою швидкістю 135 км/год, тоді як у попередній серії тестів швидкість була 85 км/год.
За даними Lightyear, під час тестів споживання енергії електромобіля, укомплектованого батареєю ємністю 60 кВт•год, становило 141 Втч/км, що дає змогу подолати понад 400 км без підзарядки.
Для порівняння, показник аналогічних електромобілів інших марок – 211 Втч/км. Як стверджують автори експерименту, за таких же умов конкуренти з батареями тієї ж ємності могли б проїхати не більше 265 км.
Нагадаємо, що «сонцемобілю» обіцяно запас ходу у 724 км. При цьому вбудована у дах сонячна панель за годину накопичує енергію для додаткових 12 км. В ідеальних умовах – це 20 000 км на рік. За ніч від звичайної побутової розетки батарея Lightyear One поповнюється на 400 км. Максимальна швидкість – 165 км/год.
Нагадаємо, що в липні 2021 року прототип Lightyear One проїхав на оному заряді акумулятора 710 км. А у жовтні того ж року його випробували на довговічність, моделюючи різні реальні ситуації. У серію електромобіліль планують запустити у першій половині 2022 року. Наразі на свої автомобілі очікують 946 замовників.
Як повідомляв раніше Autogeek, серійним виробництвом Lightyear One займеться фінська компанія Valmet Automotive.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: