Причиною уваги з боку регулятора стала відсутність «захисту» від водія.
У Національному управлінні безпеки дорожнього руху США (NHTSA) вважають, що відеоігри можуть стати ще одним фактом підвищення аварійності, оскільки відволікатимуть водіїв від дороги. Ще у 2013 році агентство випустило рекомендації для автовиробників, якими визначило вимоги до мультимедійних комплексів. Зокрема, у документі йшлося, що «пристрої мають бути спроєктовані таким чином, щоб їх не міг використовувати водій для виконання відволікаючих другорядних завдань під час руху».
Як стверджують у Tesla, у ігри, які з’явилися після виходу чергового оновлення програмного забезпечення, зможе грати лише передній пасажир. Для цього він має підтвердити свій статус пасажира, натиснувши відповідну кнопку на екрані мультимедійки. Крім того, перед грою на екрані з’явиться текстове повідомлення, яке нагадує, що грати під час руху може лише пасажир.
У NHTSA вважають цей «захист» недостатнім. На думку експертів, ніщо не заважає водієві натиснути кнопку підтвердження та спокійно грати у картковий пасьянс, симулятор винищувача або військову стратегію (ці три гри доступні у електромобілях Tesla).
За даними агентства, у 2019 році через неуважність водіїв на дорогах країни загинуло 3142 особи. Хоча фактично, це число може бути більшим, оскільки не всі водії визнають, що на момент ДТП не стежили за дорогою. Чи вдасться Tesla відстояти нову розважальну опцію, покаже час, а поки не можна виключати, що якийсь водій-ігроман під час поїздки не вирішить провести час за улюбленою грою.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla запропонує систему Full Self-Driving за передплатою.
За матеріалами: Reuters
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: