Тираж супергібрида Czinger 21C з орієнтовним цінником 1,7 мільйона доларів обмежать 80 одиницями.
Каліфорнійський стартап Czinger офіційно представив товарну версію своєї першої моделі – середньомоторного двомісного купе 21C, дебютний показ якого відбувся на початку березня на автосалоні у Женеві.
За кілька місяців стартап встиг дещо змінити базову модель. Автомобіль оснастили серйозно модернізованим кузовним обвісом: великим переднім, заднім антикрилом, вінглетами на крилах та іншим дифузором. Він став значно ширше і тепер досягає 2050 мм. Заявлена «суха» маса гіперкара – 1240 кг, тоді як споряджена маса концепта становила 1250 кг.
Двомісний салон з тандемним розташуванням крісел і силова установка залишилися колишніми. У рух Czinger 21C призводить 2,8-літровий бітурбований V8, доповнений двома електродвигунами. Сукупна віддача агрегатів – 1250 к.с.
З місця до 300 км/год покращений Czinger 21C прискорюється за 13,8 секунди проти колишніх 15,0 секунд, до 400 км/год – за 27,1 замість 29,0 секунд. Максимальна швидкість зросла з 432 до 452 км/год.
Розгін до 100 км/год, як і раніше займає 1,9 секунди, а 402 метри гіперкар проїжджає за 8,1 секунди. Попередньо, за обома цими показниками американське купе обійшло новий хорватський гіперкар Rimac Nevera (С_Two), хоча на практиці заявлені показники ще підтверджені. Всі цифри Czinger поки існують тільки на папері.
Компанія обіцяє виготовити 80 гіперкарів Czinger 21C. Орієнтовний цінник – 1,7 млн доларів. В подальших планах ціле сімейство «високопродуктивних автомобілів для 21-го століття».
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гіперкар Rimac C_Two отримав нову назву та пішов у серію.