Стартап-компанія Nuro отримала дозвіл на комерційне використання безпілотних вантажних шатлів R2 в Каліфорнії.
Робототехнічна компанія Nuro перше в історії отримала дозвіл на комерційне використання своїх безпілотних транспортних засобів у Каліфорнії, що дозволяє їй стягувати з клієнтів плату за доставку їжі та товарів.
Компанія заявила, що запустить службу доставки з парком автономних Toyota Prius. Пізніше до них приєднаються безпілотні електричні фургони R2, здатні пересуватися на швидкості 40 км/год. У салоні робота-доставщика R2 немає водійського сидіння та звичних елементів управління, тільки місце для пакетів з вантажем. Фургон контролюється віддалено оператором.
Nuro тестує автономні транспортні засоби на дорогах Каліфорнії з водіями з 2017 року, а в лютому цього року Національного управління безпекою руху на трасах (NHTSA) США допустило автономний фургон R2 до доріг загального користування та дозволило протестувати два безпілотні шатли у дев’яти містах країни.
Це дозволило стартапу приступити до випробувань у Х’юстоні. Наступною стала Каліфорнія, а в цілому за два роки Nuro планує вивести на вулиці американських міст близько 5000 електричних роботів-доставщиків R2. Успіху компанії сприяє й пандемія. Минулого місяця Nuro вдалося залучити $500 млн фінансування, оскільки інвестори охоче вкладають в технології безконтактної доставки товарів.
Як раніше повідомляв Autogeek, 5 000 безпілотників Nuro отримали дозвіл їздити по звичайним дорогам.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: