Французи з Peugeot провели в Великобританії дослідження, головною метою якого було дізнатись як діти впливають на батьків при покупці нового автомобіля.
В результаті з’ясувалось, що діти вірять, що майбутнє за електричними автівками, тому вмовляють батьків купувати саме їх.
В дослідженні задіяли 1 250 дітей, також їх батьків та опікунів.
67,8% опитаних дітей у віці від семи до 12 років просять батьків бути більш уважними до навколишнього середовища не тільки в повсякденному житті, а і в плані вибору машини, тому наполягають на придбанні повністю електричних чи гібридних машин.
Це підтвердили і дорослі. За їх словами, діти наполягали на відмові від звичайних паливних транспортних засобів.
“Приємно бачити наступне покоління покупців, які так зацікавлені в повністю електричних і гібридних автомобілях, а також знати, що вони розуміють їх позитивний вплив на навколишнє середовище. Наш аналіз показує наскільки діти впливають на рішення про покупку, прийняті їхніми батьками”, – зазначив керуючий директор британського підрозділу Peugeot Девід Піл.
Як раніше повідомляв Autogeek, вже за декілька років вартість виробництва електромобілів зрівняється з вартістю виробництва автомобілів з ДВЗ. Такого висновку дійшли аналітики швейцарського фінансового холдингу UBS.
По матеріалах: caradvice.com.au.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: