in

Мультимедіа на 2 sim-карти та м’який гібрид: чим цікавий оновлений Jaguar XE 2021-го модельного року

Британський виробник Jaguar Land Rover представляє спортивний седан Jaguar XE 2021-го модельного року: з новим м’яким гібридним двигуном та сучасними технологіями підключення.

Вперше для преміального спортивного седану XE доступний 2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium нового покоління з сучасною технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle — MHEV) для покращеної продуктивності.

У салоні авто встановлено сучасну інформаційно-розважальну систему Pivi Pro з 2-ма SIM-картами, що забезпечує XE постійне підключення. Інтуїтивний новий інтерфейс полегшує перегляд інформації та доступ до потрібних функцій під час руху. Зміни в інтер’єрі додають розкішних штрихів, як-от вдосконалений дизайн сидінь чи новий дизайн керма з роздвоєним ободом і металевими пелюстковими перемикачами передач.

Вдосконалені двигуни

Оновлений XE доступний з 2-літровим 4-циліндровим дизельним двигуном із турбокомпресором. Це силовий агрегат нового покоління Ingenium потужністю 204 к. с. Також представлено сучасні бензинові двигуни на 250 та 300 к. с.

XE доступний із 8-ступінчастою автоматичною трансмісією від Jaguar та заднім або повним приводом.

Силові установки спортивного седана

Дизельні

  • М’який гібридний 2-літровий 4-циліндровий турбо потужністю 204 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній/повний привод

Бензинові

  • 2-літровий 4-циліндровий турбо потужністю 250 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній привод
  • 2-літровий 4-циліндровий турбо потужністю 300 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод

2-літровий 4-циліндровий двигун нового покоління Ingenium у 204 к. с., вперше обладнаний технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle — MHEV). Система MHEV використовує розташований у моторному відсіку стартер-генератор з ремінним приводом (BiSG) для накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час уповільнення та гальмування. Вона зберігається у 48-вольтній літій-іонній батареї під багажним відділенням. Система перенаправляє накопичену енергію для допомоги двигуну під час прискорення, забезпечуючи точнішу роботу системи старт-стоп.

Новий двигун прискорює XE від 0 до 100 км/год за 7,3 секунди, пальне споживає до 4,8 л/100 км, об’єм викидів CO2 на рівні лише 127 г/км (за циклом випробувань WLTP).

Вибір удосконалених стратегій роботи двигуна — це додаткова оптимізація та високі робочі показники, а також технологія роботи пелюсток турбокомпресора зі змінною геометрією. За низьких швидкостей пелюстки обертаються для звуження просвіту між ними, прискорюючи вихлоп газу та створюючи тиск наддуву, що забезпечує швидку реакцію крутного моменту та покращене прискорення. За високих швидкостей двигуна пелюстки розкриваються для максимального потоку вихлопного газу задля досягнення пікової потужності, водночас підтримуючи оптимальну ефективність.

Двигун має сталеві поршні, виготовлені з матеріалу підвищеної міцності, що забезпечують більш компактний дизайн зі зниженим показником тертя, водночас і підвищену здатність витримувати високі пікові навантаження. Їхня міцніша конструкція забезпечує філігранну та повноцінну інтеграцію охолоджувальних каналів для покращеної терморегуляції. Коефіцієнт теплового розширення близький до коефіцієнту чавунних гільз циліндрів — задля покращеного регулювання величини радіальних проміжків, поліпшуючи охолодження та зменшуючи тертя для більшої ефективності. 

Нова п’єзофорсунка системи common-rail із тиском 2500 бар забезпечує кращий контроль витрат пального, яке подається до циліндрів. Це зменшує об’єм викидів та збільшує ефективність. Разом із найновішими турбокомпресорами зі змінною геометрією, це забезпечує дизельному двигуну ідеальний баланс робочих характеристик, досконалості та оптимізованого споживання пального.

Колін Кіркпатрік, головний інженер Jaguar, пояснив переваги оновленого Jaguar XE для майбутніх власників. По-перше, новий дизельний двигун з технологією MHEV вперше встановлений на моделі XE. Це — підвищена ефективність та вдосконалені робочі характеристики. По-друге, у седані інтегровано інноваційні технології. «Нова інформаційно-розважальна система Pivi Pro та сучасна технологія іонізації повітря забезпечують кращі можливості підключення, більший комфорт та гарне самопочуття пасажирів», — прокоментував Кіркпатрік. 

Бензинові двигуни можна обрати з-поміж наступних версій: 2-літрового 4-циліндрового бензинового двигуна Ingenium потужністю 250 к. с. та такого ж двигуна, але потужністю 300 к. с. Вони генерують 365 та 400 Н·м крутного моменту відповідно. Обидва застосовують новітні технології роботи двигунів, зокрема турбокомпресор з подвійним наддувом і систему безступінчастої зміни ходу підйому клапана (Continuous Variable Valve Lift) задля точності робочих характеристик.

Бензиновий двигун у 250 к. с. споживає пальне на рівні до 7,9 л/100 км*, з об’ємом викидів CO2 179 г/км* та прискоренням від 0 до 100 км/год за 6,7 секунди. Двигун із потужністю 300 к. с. ексклюзивно пристосований до інтелектуальної системи повного приводу від Jaguar. Він прискорює XE від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди.

Сучасні технології підключення 

Спортивний седан 2021-го модельного року обладнано сучасною інформаційно-розважальною системою Pivi Pro від Jaguar, доступ до якої здійснюється через 10-дюймовий центральний сенсорний дисплей. А 5,5-дюймовий сенсорний дисплей, який також працює за підтримки технології Pivi, поєднує 2 багатофункціональні світлодіодні поворотні перемикачі для управління основними функціями авто.

Щоб власник швидко отримав необхідну інформацію, встановлено 12,3-дюймовий інтерактивний HD-дисплей водія з покращеною графікою та налаштовуваним форматом. Тут відображається навігаційна мапа в повноекранному режимі з покроковими інструкціями, діджитал- та медіадані, список контактів та інформаційно-розважальні функції. У поєднанні з сучасною технологією проекційного дисплея, в XE водій отримує усю потрібну інформацію і водночас слідкує за дорогою попереду.

Інтуїтивну нову інформаційно-розважальну систему оснащено Android Auto™ та Apple CarPlay® як стандартними компонентами, а через Bluetooth одночасно можна підключити два смартфони. Для миттєвого запуску Pivi Pro має окреме джерело енергії, тому вона готова до використання одразу ж, як тільки водій опиниться за кермом. 

Усі функції можливі завдяки сучасній електронній архітектурі автомобіля (Electronic Vehicle Architecture) під назвою EVA 2.0. Вона підтримує оновлені технології для постійного підключення і гарантує, що авто залишатиметься інноваційним навіть у майбутньому. 

Нові технології комфорту — це функція віддаленого оновлення програмного забезпечення (Software-Over-The-Air — SOTA). Так седан завжди використовує сучасне ПЗ, а власники можуть не приїздити до дилерських центрів заради оновлень. 

Зв’язок у системі Pivi Pro здійснюється через функціонал вбудованих подвійних SIM-карток з 2-ма LTE-модемами, через які система виконує декілька функцій одночасно. Наприклад, відтворює медіафайли та завантажує оновлення ПЗ. Такий рівень забезпечення зв’язку гарантує його мінімальні переривання, викликані ділянками слабкого покриття — адже система шукає найпотужніший сигнал серед постачальників мережевих послуг.

Для комфорту, наручний браслет Activity Key 2-го покоління можна використовувати для зачинення і відчинення авто, запуску двигуна — без традиційного ключа. Придатний для заряджання пристрій має вбудований годинник та тривалість роботи акумулятора упродовж 7 днів між заряджаннями.

Система Pivi Pro встановлюється як стандартне програмне забезпечення на версіях SE та HSE і є опціональною на S-моделях. Як стандартний пакет на S-моделях встановлюється інформаційно-розважальна система Pivi, що підтримує навігаційні функції через смартфон водія з використанням Apple CarPlay®. Також Pivi має підключення Android Auto™ як стандартне програмне забезпечення.

Дизайн світового класу

Розкішний інтер’єр XE вирізняється використанням м’яких на дотик та автентичних матеріалів в усьому просторі салону. Усі деталі — від верхньої кришки панелі приладів та бічних консолей, до підлокітника дверей та нижньої частини салону — обтягнуті приємними на дотик матеріалами для більшого комфорту.

Новий дизайн керма з роздвоєним ободом додатково підкреслює увагу до деталей у салоні. В інших його частинах акцентами стали: рельєфне зображення брендового символу Jaguar — ягуара в стрибку — на підголівниках, а сидіння вирізняються новим дизайном швів.

Вдосконалена технологія іонізації повітря в салоні Cabin Air Ionisation покращує якість повітря завдяки технології Nanoe™, яка видаляє алергени та неприємні запахи. Станом на сьогодні система також має функцію фільтрації часточок PM2.5, яка вловлює найдрібніші з них, для покращення здоров’я пасажирів. Система активується натисканням кнопки «Purify» (Очистити).

Екстер’єр, масштабно оновлений на момент презентації нового XE минулого року, має той самий широкий дизайн бампера та решітки радіатора для впевненого вигляду. Решітка радіатора з сітчастим оформленням і широким криволінійним профілем — візуальна особливість, спільна з повністю електричним I-PACE, яка підкреслює фізичну потужність дизайну. Широкі, виразні нижні отвори створюють враження технологічності та цілеспрямованості, з чітко окресленими профілями і потужними обтічними формами.

XE доступний з удосконаленим пакетом Black Exterior, який створює більш цілісний зовнішній вигляд з акцентами, оформленими у кольорі Gloss Black. Зокрема, це сітка решітки радіатора, її обрамлення, окантування нижніх повітрозабірників, бічні повітрозабірники, окантування віконних отворів та нове для 2021-го модельного року чорне зовнішнє маркування емблем і написів.

Зосередженість Jaguar на створенні потужних та легких автомобілів продовжується в оновленому XE. Алюмінієва архітектура передбачає активне використання переробленого алюмінію з виробництва замкненого циклу задля більшої екологічності, що є важливим кроком на шляху Jaguar до Destination Zero — світу без шкідливих викидів, аварій і заторів. 

Розкішний седан XE 2021-го модельного року представлено у версіях S, SE та HSE, усі доступні у версії R-Dynamic. В Україні оновлений Jaguar XE з’явиться у 1-му кварталі 2021 року, вартість буде повідомлено додатково. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Шестикратний чемпіон світу Льюїс Гамільтон: «Єдине, що мене цікавить у цифрах – це №1»

Водії електромобілів Tesla показали роботу повноцінного автопілота: підбірка відео