in

BYD та Mobil розробили першу моторну оливу для плагін-гібридів: у чому “фішка”

Китайська BYD оголосила про партнерство з Mobil: компанії спільно підготували моторну оливу, яка позиціонується як перша у світі, створена спеціально для плагін-гібридів. Відомо, що хімія розроблялася під вимоги гібридної системи DM-i – тієї самої, що вже стоїть на PHEV-гібриди BYD, що продаються в Бразилії.

Сенс ініціативи простий: PHEV живе не так, як звичайний бензиновий автомобіль. ДВЗ тут постійно “смикають” – він часто запускається і глушиться, працює короткими відрізками, нерідко залишаючись холодним, а потім може раптово включитися під високим навантаженням.

За словами виробника, такий режим прискорює внутрішнє зношування та підвищує ризик появи вологи в маслі, особливо в міських поїздках на невеликі відстані. Звідси й вимоги: стійкість до частих пусків, різких змін навантаження та підвищеної ймовірності емульгування.

Заявлено, що нова олива в’язкістю 0W-20 забезпечує зносостійкість на 50% вище галузевих стандартів, а стійкість до емульгування – у 2,5 рази вище. Завдання — зберегти нормальне мастило навіть тоді, коли ДВЗ довго не працює і запускається лише за командою гібридної системи.

Поки що продукт анонсований для китайського ринку, але у майбутньому може з’явитись і на інших ринках.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Європі стартували продажі електромобіля BYD Seagull.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Huawei та Chery готують електричний мінівен Luxeed V9