Одномісний електричний електромобіль Renault Filante Record 2025 з дизайном у стилі 1920-х та з батареєю від серійного кросовера Renault Scenic E-Tech проїхав на одній зарядці понад 1000 км менш ніж за 10 годин із середньою витратою енергії 7,8 кВт*год/100 км.
Renault Filante Record 2025 був представлений у січні цього року як експериментальний проект, головна мета якого вказана його назвою: протягом 2025 одномісний електромобіль повинен був встановити якийсь рекорд ефективності.

Зовнішність Renault Filante Record 2025 натхненна його історичними предками – Renault 40 CV (1925-1926 роки), Renault Nervasport des Records (1934) і Renault Étoile Filante (1956), на яких свого часу були встановлені кілька світових рекордів швидкості.

Характеристики силової установки не розкрито, відомо лише, що рекордний електромобіль оснащений батареєю ємністю 87 кВт*год від серійного кросовера Renault Scenic E-Tech. Важить Renault Filante Record 2025 лише 1000 кг, з яких 600 кг припадають на батарею.

В одномісному кокпіті Renault Filante Record 2025 пілот напівлежить у легкому кріслі. Педалі немає, прискоренням і гальмуванням управляє багатофункціональний штурвал, до нього ж прикручений циліндричний щиток приладів.

Після доопрацювання дизайну Renault Filante Record 2025 на жовтень було намічено спробу встановити рекорд ефективності, але тоді команді, яка відповідала за весь цей проект, завадили погодні умови. У результаті рекордний заїзд відбувся 18 грудня у Марокко на автополігоні UTAC.

Мета була специфічна: проїхати на одній зарядці якомога довше, але в умовах, близьких до реальної експлуатації, тобто на відкритій асфальтовій дорозі та на досить високій швидкості. У результаті Renault Filante Record 2025 за 9 годин і 52 хвилини подолав 1008 км із середньою швидкістю 102 км/год, а середня витрата енергії склала 7,8 кВт*год/100 км.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.


