in

Ford частково перетворить акумуляторні заводи на центри з випуску стаціонарних батарей

Ford занурюється в бізнес накопичення енергії в акумуляторах, роблячи ставку на те, що зростаючий попит з боку центрів обробки даних та електричної мережі може поглинути потужність акумуляторів для електромобілів, яку компанія, за її словами, не використовує.

Для досягнення цієї мети Ford планує перепрофілювати свої існуючі виробничі потужності для виробництва акумуляторів для електромобілів у Глендейлі, штат Кентуккі, на спеціалізований центр для виробництва систем накопичення енергії в акумуляторах.

Ford заявляє, що протягом наступних двох років інвестує близько 2 мільярдів доларів у масштабування нового бізнесу. Майданчик у Кентуккі буде переобладнано для створення передових систем накопичення енергії в акумуляторах потужністю понад 5 мегават-годин.

Компанія планує запустити початкове виробництво протягом 18 місяців, спираючись на свій виробничий досвід та ліцензовану технологію акумуляторів. До кінця 2027 року Ford очікує, що бізнес щорічно розгортатиме щонайменше 20 гігават-годин накопичення енергії.

Цей крок відбувається після угоди про продаж спільного підприємства, укладеної минулого тижня між Ford, SK On, SK Battery America та BlueOval SK. Згідно з угодою, дочірня компанія Ford самостійно володітиме та експлуатуватиме акумуляторні заводи в Кентуккі, тоді як SK On повністю володітиме та експлуатуватиме акумуляторний завод у Теннессі.

Ford також планує окремий проект накопичення енергії в Мічигані. У BlueOval Battery Park Michigan у Маршаллі компанія вироблятиме менші призматичні елементи для житлових систем накопичення енергії. Виробництво на цьому заводі має розпочатися у 2026 році.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Ford Mustang Mach-E отримав спецверсію на честь моря.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі BYD у Європі отримали збільшену гарантію на батареї